R. SARIKAYA Et Al. , "Mitoz ve mayoz bölünme konularının öğretiminde model kullanımının önemi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.855-888, 2004
SARIKAYA, R. Et Al. 2004. Mitoz ve mayoz bölünme konularının öğretiminde model kullanımının önemi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.12, no.1 , 855-888.
SARIKAYA, R., SELVİ, M., & ATILBOZ, N. G., (2004). Mitoz ve mayoz bölünme konularının öğretiminde model kullanımının önemi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 855-888.
SARIKAYA, RABİA, MERYEM SELVİ, And NAZLI GÖKBEN ATILBOZ. "Mitoz ve mayoz bölünme konularının öğretiminde model kullanımının önemi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 855-888, 2004
SARIKAYA, RABİA Et Al. "Mitoz ve mayoz bölünme konularının öğretiminde model kullanımının önemi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.855-888, 2004
SARIKAYA, R. SELVİ, M. And ATILBOZ, N. G. (2004) . "Mitoz ve mayoz bölünme konularının öğretiminde model kullanımının önemi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.855-888.
@article{article, author={RABİA SARIKAYA Et Al. }, title={Mitoz ve mayoz bölünme konularının öğretiminde model kullanımının önemi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2004, pages={855-888} }