İ. Yüksel Et Al. , "The Effect of Open and Confirmatory Questioning Based Learning Approaches on the Success of Prospective Teachers on Geometric Optics Subjects Açık ve Doğrulayıcı Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Geometrik Optik Konularındaki Başarılarına Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.2, pp.797-816, 2021
Yüksel, İ. Et Al. 2021. The Effect of Open and Confirmatory Questioning Based Learning Approaches on the Success of Prospective Teachers on Geometric Optics Subjects Açık ve Doğrulayıcı Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Geometrik Optik Konularındaki Başarılarına Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.2 , 797-816.
Yüksel, İ., Eker, M., Önder, A. N., & Güven Yıldırım, E., (2021). The Effect of Open and Confirmatory Questioning Based Learning Approaches on the Success of Prospective Teachers on Geometric Optics Subjects Açık ve Doğrulayıcı Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Geometrik Optik Konularındaki Başarılarına Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.2, 797-816.
Yüksel, İbrahim Et Al. "The Effect of Open and Confirmatory Questioning Based Learning Approaches on the Success of Prospective Teachers on Geometric Optics Subjects Açık ve Doğrulayıcı Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Geometrik Optik Konularındaki Başarılarına Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.2, 797-816, 2021
Yüksel, İbrahim Et Al. "The Effect of Open and Confirmatory Questioning Based Learning Approaches on the Success of Prospective Teachers on Geometric Optics Subjects Açık ve Doğrulayıcı Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Geometrik Optik Konularındaki Başarılarına Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.2, pp.797-816, 2021
Yüksel, İ. Et Al. (2021) . "The Effect of Open and Confirmatory Questioning Based Learning Approaches on the Success of Prospective Teachers on Geometric Optics Subjects Açık ve Doğrulayıcı Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Geometrik Optik Konularındaki Başarılarına Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.41, no.2, pp.797-816.
@article{article, author={İbrahim Yüksel Et Al. }, title={The Effect of Open and Confirmatory Questioning Based Learning Approaches on the Success of Prospective Teachers on Geometric Optics Subjects Açık ve Doğrulayıcı Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Geometrik Optik Konularındaki Başarılarına Etkisi}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={797-816} }