H. KÖKSAL, "Tarih Öğretiminde Tarihsel Düşüncenin İki Felsefik Dayanağı," Milli Eğitim Dergisi , vol.36, no.175, pp.230-235, 2007
KÖKSAL, H. 2007. Tarih Öğretiminde Tarihsel Düşüncenin İki Felsefik Dayanağı. Milli Eğitim Dergisi , vol.36, no.175 , 230-235.
KÖKSAL, H., (2007). Tarih Öğretiminde Tarihsel Düşüncenin İki Felsefik Dayanağı. Milli Eğitim Dergisi , vol.36, no.175, 230-235.
KÖKSAL, HÜSEYİN. "Tarih Öğretiminde Tarihsel Düşüncenin İki Felsefik Dayanağı," Milli Eğitim Dergisi , vol.36, no.175, 230-235, 2007
KÖKSAL, HÜSEYİN. "Tarih Öğretiminde Tarihsel Düşüncenin İki Felsefik Dayanağı." Milli Eğitim Dergisi , vol.36, no.175, pp.230-235, 2007
KÖKSAL, H. (2007) . "Tarih Öğretiminde Tarihsel Düşüncenin İki Felsefik Dayanağı." Milli Eğitim Dergisi , vol.36, no.175, pp.230-235.
@article{article, author={HÜSEYİN KÖKSAL}, title={Tarih Öğretiminde Tarihsel Düşüncenin İki Felsefik Dayanağı}, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2007, pages={230-235} }