P. Bilasa And M. Taşpınar, "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının ÖğretmenAdaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Tartışmaya Olanİsteklerine Etkisi," Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.19, no.1, pp.555-577, 2018
Bilasa, P. And Taşpınar, M. 2018. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının ÖğretmenAdaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Tartışmaya Olanİsteklerine Etkisi. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.19, no.1 , 555-577.
Bilasa, P., & Taşpınar, M., (2018). Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının ÖğretmenAdaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Tartışmaya Olanİsteklerine Etkisi. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.19, no.1, 555-577.
Bilasa, PINAR, And MEHMET TAŞPINAR. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının ÖğretmenAdaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Tartışmaya Olanİsteklerine Etkisi," Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.19, no.1, 555-577, 2018
Bilasa, PINAR And Taşpınar, MEHMET. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının ÖğretmenAdaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Tartışmaya Olanİsteklerine Etkisi." Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.19, no.1, pp.555-577, 2018
Bilasa, P. And Taşpınar, M. (2018) . "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının ÖğretmenAdaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Tartışmaya Olanİsteklerine Etkisi." Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.19, no.1, pp.555-577.
@article{article, author={PINAR BİLASA And author={MEHMET TAŞPINAR}, title={Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının ÖğretmenAdaylarının Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Tartışmaya Olanİsteklerine Etkisi}, journal={Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)}, year=2018, pages={555-577} }