M. KEÇE And B. ATA, "tarihi roman kullanım tekniklerinin öğrencilerin tarih okuryazarlığı düzeylerine etkisi," III. International Symposium on Social Studies Education , Ankara, Turkey, pp.177-190, 2014
KEÇE, M. And ATA, B. 2014. tarihi roman kullanım tekniklerinin öğrencilerin tarih okuryazarlığı düzeylerine etkisi. III. International Symposium on Social Studies Education , (Ankara, Turkey), 177-190.
KEÇE, M., & ATA, B., (2014). tarihi roman kullanım tekniklerinin öğrencilerin tarih okuryazarlığı düzeylerine etkisi . III. International Symposium on Social Studies Education (pp.177-190). Ankara, Turkey
KEÇE, MURAT, And BAHRİ ATA. "tarihi roman kullanım tekniklerinin öğrencilerin tarih okuryazarlığı düzeylerine etkisi," III. International Symposium on Social Studies Education, Ankara, Turkey, 2014
KEÇE, MURAT And ATA, BAHRİ. "tarihi roman kullanım tekniklerinin öğrencilerin tarih okuryazarlığı düzeylerine etkisi." III. International Symposium on Social Studies Education , Ankara, Turkey, pp.177-190, 2014
KEÇE, M. And ATA, B. (2014) . "tarihi roman kullanım tekniklerinin öğrencilerin tarih okuryazarlığı düzeylerine etkisi." III. International Symposium on Social Studies Education , Ankara, Turkey, pp.177-190.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT KEÇE And author={BAHRİ ATA}, title={tarihi roman kullanım tekniklerinin öğrencilerin tarih okuryazarlığı düzeylerine etkisi}, congress name={III. International Symposium on Social Studies Education}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2014}, pages={177-190} }