Ş. DEMİRTAŞ And Ç. AYKUT, "Determining the effectiveness of pivotal response teaching on expressive language skills of children with autism spectrum disorders Temel Tepki Öğretimi’nin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sözel İletişim Becerilerinin Kazandırılmasında Etkililiği," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.2, pp.430-449, 2021
DEMİRTAŞ, Ş. And AYKUT, Ç. 2021. Determining the effectiveness of pivotal response teaching on expressive language skills of children with autism spectrum disorders Temel Tepki Öğretimi’nin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sözel İletişim Becerilerinin Kazandırılmasında Etkililiği. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.2 , 430-449.
DEMİRTAŞ, Ş., & AYKUT, Ç., (2021). Determining the effectiveness of pivotal response teaching on expressive language skills of children with autism spectrum disorders Temel Tepki Öğretimi’nin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sözel İletişim Becerilerinin Kazandırılmasında Etkililiği. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.2, 430-449.
DEMİRTAŞ, ŞENOL, And ÇIĞIL AYKUT. "Determining the effectiveness of pivotal response teaching on expressive language skills of children with autism spectrum disorders Temel Tepki Öğretimi’nin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sözel İletişim Becerilerinin Kazandırılmasında Etkililiği," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.2, 430-449, 2021
DEMİRTAŞ, ŞENOL And AYKUT, ÇIĞIL. "Determining the effectiveness of pivotal response teaching on expressive language skills of children with autism spectrum disorders Temel Tepki Öğretimi’nin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sözel İletişim Becerilerinin Kazandırılmasında Etkililiği." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.2, pp.430-449, 2021
DEMİRTAŞ, Ş. And AYKUT, Ç. (2021) . "Determining the effectiveness of pivotal response teaching on expressive language skills of children with autism spectrum disorders Temel Tepki Öğretimi’nin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sözel İletişim Becerilerinin Kazandırılmasında Etkililiği." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.2, pp.430-449.
@article{article, author={ŞENOL DEMİRTAŞ And author={ÇIĞIL AYKUT}, title={Determining the effectiveness of pivotal response teaching on expressive language skills of children with autism spectrum disorders Temel Tepki Öğretimi’nin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sözel İletişim Becerilerinin Kazandırılmasında Etkililiği}, journal={Hacettepe Egitim Dergisi}, year=2021, pages={430-449} }