A. SERT ÇIBIK And N. EMRAHOĞLU, "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin mantıksal düşünme becerilerinin gelişimine etkisi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.2, pp.51-66, 2008
SERT ÇIBIK, A. And EMRAHOĞLU, N. 2008. Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin mantıksal düşünme becerilerinin gelişimine etkisi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.2 , 51-66.
SERT ÇIBIK, A., & EMRAHOĞLU, N., (2008). Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin mantıksal düşünme becerilerinin gelişimine etkisi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.2, 51-66.
SERT ÇIBIK, AYŞE, And NURİ EMRAHOĞLU. "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin mantıksal düşünme becerilerinin gelişimine etkisi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.2, 51-66, 2008
SERT ÇIBIK, AYŞE S. And EMRAHOĞLU, NURİ. "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin mantıksal düşünme becerilerinin gelişimine etkisi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.2, pp.51-66, 2008
SERT ÇIBIK, A. And EMRAHOĞLU, N. (2008) . "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin mantıksal düşünme becerilerinin gelişimine etkisi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.2, pp.51-66.
@article{article, author={AYŞE SERT ÇIBIK And author={NURİ EMRAHOĞLU}, title={Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin mantıksal düşünme becerilerinin gelişimine etkisi}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2008, pages={51-66} }