M. F. Taşar Et Al. , "İlköğretim Fen Öğretim Programında Hedeflenen Öğrenci Kazanımlarının Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması," V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , vol.1, Ankara, Turkey, pp.380-385, 2002
Taşar, M. F. Et Al. 2002. İlköğretim Fen Öğretim Programında Hedeflenen Öğrenci Kazanımlarının Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması. V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Ankara, Turkey), 380-385.
Taşar, M. F., Temiz, B. K., & Tan, M., (2002). İlköğretim Fen Öğretim Programında Hedeflenen Öğrenci Kazanımlarının Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması . V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.380-385). Ankara, Turkey
Taşar, MEHMET, BURAK KAĞAN TEMİZ, And MUSTAFA TAN. "İlköğretim Fen Öğretim Programında Hedeflenen Öğrenci Kazanımlarının Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması," V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2002
Taşar, MEHMET F. Et Al. "İlköğretim Fen Öğretim Programında Hedeflenen Öğrenci Kazanımlarının Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması." V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.380-385, 2002
Taşar, M. F. Temiz, B. K. And Tan, M. (2002) . "İlköğretim Fen Öğretim Programında Hedeflenen Öğrenci Kazanımlarının Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması." V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.380-385.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET FATİH TAŞAR Et Al. }, title={İlköğretim Fen Öğretim Programında Hedeflenen Öğrenci Kazanımlarının Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Sınıflandırılması}, congress name={V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2002}, pages={380-385} }