Y. Gürkale Et Al. , "Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Derse İlgisine ve Başarısına Etkisi," MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.23, pp.244-265, 2021
Gürkale, Y. Et Al. 2021. Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Derse İlgisine ve Başarısına Etkisi. MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.23 , 244-265.
Gürkale, Y., Yalçın, P., Acar, S., & Çakır, Ö., (2021). Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Derse İlgisine ve Başarısına Etkisi. MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.23, 244-265.
Gürkale, Yeşim Et Al. "Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Derse İlgisine ve Başarısına Etkisi," MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.23, 244-265, 2021
Gürkale, Yeşim Et Al. "Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Derse İlgisine ve Başarısına Etkisi." MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.23, pp.244-265, 2021
Gürkale, Y. Et Al. (2021) . "Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Derse İlgisine ve Başarısına Etkisi." MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.1, no.23, pp.244-265.
@article{article, author={Yeşim Gürkale Et Al. }, title={Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Derse İlgisine ve Başarısına Etkisi}, journal={MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={244-265} }