Özengen Müzik Eğitimi Alan ve Almayan 7. Sınıf Öğrencilerinin Müzik Dersine İlişkin Görüşleri


Tezin Türü: Yüksek Lisans

Tezin Yürütüldüğü Kurum: Gazi Üniversitesi, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2018

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: G.Süleyman Türk

Danışman: SELMİN TUFAN

Özet:

Bu çalışmada özengen müzik eğitimi alan ve almayan 7. Sınıf öğrencilerinin müzik dersine ilişkin görüşlerinin örgün eğitim içerisindeki motivasyon düzeylerinin saptanması amaçlanmıştır. Bu amaçla Gazi Üniversitesi Vakfı Özel Okuluznda 98 7. Sınıf öğrencisi üzerinde uygulanan anketin analizleri sonucunda öğrencilerin örgün eğitim içerisindeki müzik dersine ilişkin görüşleri alınmış ve motivasyon düzeyleri belirlenmiştir.