Yayınlar & Eserler

Makaleler 5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

2. Latent Profile Analysis of Pre-service Teachers’ Personality Types Using the Big Five Personality Data

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

3. Alternative Confirmatory Factor Analytic Models for Modeling Preservice Teachers’ Non-Cognitive Skills

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK), Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

5. Comparison of the performance of clustering, promax and oblimin factor rotation methods by sample size

International Pegem Conference on Education (IPCEDU-2021), Antalya, Türkiye, 27 Ekim 2021, ss.237-240, (Özet Bildiri)

6. The Illustration of Validity Arguments with Different Confirmatory Factor Analysis Models

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Örtük Sınıf Analizi Mplus Uygulaması: Psikolojik Dayanıklılık Üzerine Bir Örnek

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. Türkiye’de Kadına Yönelik Aile İçi Şiddet ile İlgili Göstergelerin İncelenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (, AFYON, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Mobil Öğrenme İsteklilik Ölçeği’nin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

International Congress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.475, (Özet Bildiri)

11. An Investigation of Measurement Invariance of Interest in Science Model Across Different Groups: A Study on PISA Student Questionnaire

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

12. Assessing Measurement Invariance through Use Of Multiple-Group CFA: Difference between Regional Groups

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

13. Investigation of Factor Structure of Teacher’s Job Satisfaction in PISA 2015

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

22

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları