Akademik Unvanlar
-
2012 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2006 - 2012 Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2005 - 2006 Yrd.Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2002 - 2005 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetilen Tezler
-
Dönüştürücü öğrenme ortamında fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin gelişimi
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Fen bilimleri öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik düzeyi, yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile STEM uygulamaları özyeterlik algıları ve aralarındaki ilişkinin incelenmesi
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Fen bilimleri dersinde öğrencilerin kariyer farkındalığına yönelik motivasyon ve algı gelişimi: Bir öz-inceleme
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin yüzme-batma hakkındaki kavram yanılgıları
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarına yönelik bir STEM eğitimi dersinin tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
Taşar M. F. (Danışman)
-
Ben nasıl bir öğretmenim? öğrencilerimin fen-teknoloji-mühendislik-matematik (STEM) kariyer gelişimi üzerine öz-incelemem
TAŞAR M. F. (Danışman)
İ.DÖNMEZ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Ben Nasıl Bir Öğretmenim? Öğrencilerimin Fen-Teknoloji- Mühendislik-Matematik (STEM) Kariyer Gelişimi Üzerine Özincelemem
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Bilim sözde-bilim ayrımı bağlamında tasarlanan argümantasyon temelli etkinliklerin, 8. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası görüşlerine, sözde-bilimsel inançlarına ve argümantasyon becerilerine etkisi
TAŞAR M. F. (Danışman)
E.ÇETİNKAYA(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Fizik öğretmenlerinin kuvvet ve hareket konusunda animasyon & simülasyon-TPAB düzeyleri: Sınıf içi bütüncül çoklu durum çalışması
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Kavram karikatürleriyle zenginleştirilmiş etkileşimli kısa tarihsel hikâyelerin bilimin doğası öğretiminde kullanımı üzerine bir öz-inceleme
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen ve öğrenci özelliklerinin öğrenci fen başarısı ile ilişkisi: TIMSS 2011 verilerine göre bir durum analizi
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Teknolojik pedagojik alan bilgisinin belirlenmesi: Çoklu durum çalışması
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Dördüncü ve beşinci sınıf öğrencilerinin argüman yapıları
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının fen öğretiminde kullandıkları çoklu temsiller: Bir eylem araştırması
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası anlayışlarının geliştirilmesinde hipermedyanın kullanılması: Özdüzenleme faktörünün incelenmesi
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen içeriği ile ilişkilendirilmiş bilimin doğası konusundaki pedagojik alan bilgilerinin gelişimi
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bitkilerde kuru kütle artışı ve insanlarda kiloların vücuttan atım yolları ile ilgili düşünceleri
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kuvvet ve hareket konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgilerinin gelişimi
TAŞAR M. F. (Danışman)
B.TİMUR(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Bilimin doğası hakkındaki görüşlerin kısa hikâyeler yöntemiyle değerlendirilmesi: Fen bilgisi öğretmen adayları örneği
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Geniş etkili güncel olayların öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi
TAŞAR M. F. (Danışman)
S.ARIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
GENİŞ ETKİLİ GÜNCEL OLAYLARIN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇOKLU ZEKÂ KURAMININ UYGULANMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin bilimin doğası hakkındaki görüşleri ve bu görüşlerin sınıf uygulamalarına yansımaları
TAŞAR M. F. (Danışman)
O.ASLAN(Öğrenci), Doktora, 2009 -
İlköğretim fen ve teknoloji öğretmenlerinin çoklu zeka kuramının uygulanmasına yönelik görüşleri
TAŞAR M. F. (Danışman)
A.ÜNAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
ETKİLEŞİMLİ KISA TARİHSEL HİKÂYELERİN KULLANIMININ İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK ANLAYIŞLARINI GELİŞTİRMESİNDEKİ ETKİLİLİĞİ
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
TEKNOLOJİNİN DOĞASINA YÖNELİK FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN VE KAVRAMLARININ GELİŞİMİ VE ÖĞRETİMDE İKİLEMLERİN ETKİLİLİĞİ
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Teknolojinin doğasına yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşlerinin ve kavramlarının gelişimi ve öğretimde ikilemlerin etkililiği
TAŞAR M. F. (Danışman)
F.AYDIN(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Etkileşimli kısa tarihsel hikâyelerin kullanımının ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bilimin doğasına yönelik anlayışlarını geliştirmesindeki etkililiği
TAŞAR M. F. (Danışman)
M.YÜCEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Fen bilgisi öğretiminde kullanılan öğretim yöntemleri ve yöntemlerin uygulanışına ilişkin öğrenci görüşleri
TAŞAR M. F. (Danışman)
-
Öğretmenlerin fen ve teknoloji öğretimi, kullanılan ölçme-değerlendirme yöntemleri ve bu yöntemlerin öğretim sürecindeki önemi hakkındaki düşüncelerinin belirlenmesi
TAŞAR M. F. (Danışman)