Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Hizmetiçi Eğitim Programları Yoluyla İlköğretim Seviyesindeki Öğretmen Pedagojisi Üzerine ve Öğrenci Akademik Başarı Beceri ve tutumlarına Olan Etkisinin Araştırılması


Özer Keskin M., KESKİN SAMANCI N.

TÜBİTAK Projesi, 1000 - Üniversitelerin Araştırma ve Geliştirme Potansiyelinin Arttırılmasına Yönelik Destek Programı, 2010 - 2013

  • Proje Türü: TÜBİTAK Projesi
  • Destek Programı: 1000 - Üniversitelerin Araştırma ve Geliştirme Potansiyelinin Arttırılmasına Yönelik Destek Programı
  • Başlama Tarihi: Şubat 2010
  • Bitiş Tarihi: Haziran 2013