Türkçe Öğrenen Faslı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Becerilerinin Yanlış Çözümleme Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi


KALENDEROĞLU İ., İpek S.

TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİNDE KURAMSAL VE UYGULAMALI ÇALIŞMALAR, İŞERİ, Kamil, ÇETİN, Betül, Editör, Türk Dil Kurumu, Ankara, ss.455-467, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Türk Dil Kurumu
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.455-467
  • Editörler: İŞERİ, Kamil, ÇETİN, Betül, Editör
  • Gazi Üniversitesi Adresli: Evet