A Comparative Study on the Effects of Negative Evidence and Enriched Input on Learning of Verb-Noun Collocations (Olumsuz Kanıt ve Zenginleştirilmiş Girdi Akışının Fiilİsim Eşdizimli Sözcüklerin Edinimine Etkileri Üzerine Karşılarştırmalı Bir Çalışma)
Atıf İçin Kopyala
OKYAR H., EKŞİ G.
European Journal of English Language Teaching, cilt.3, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
3
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2017
-
Dergi Adı:
European Journal of English Language Teaching
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
ERIC (Education Resources Information Center)
-
Sayfa Sayıları:
ss.1-16
-
Gazi Üniversitesi Adresli:
Evet