Rutin Problemlerle Yapılan Ölçme-Değerlendirme Etkinliklerinde Çözümün Değerlendirilmesinde Analitik Derecelendirme Ölçeklerinin Kullanımına Bir Örnek: Fizik Eğitiminde Problem Çözme Uygulamaları
Atıf İçin Kopyala
Ünsal Y., Moğol S.
1. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (EPOD), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.573-581
-
Yayın Türü:
Bildiri / Tam Metin Bildiri
-
Cilt numarası:
1
-
Basıldığı Şehir:
Ankara
-
Basıldığı Ülke:
Türkiye
-
Sayfa Sayıları:
ss.573-581
-
Gazi Üniversitesi Adresli:
Evet