Tezin Türü: Yüksek Lisans
Tezin Yürütüldüğü Kurum: Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
Tezin Onay Tarihi: 2016
Öğrenci: HAMADA H.H SHAT
Danışman: HAKAN ÇERÇİOĞLU
Özet:Çalışmada, tedavi göremeden ayrılan müşterilerin etkisini düşürebilmek ve SEY-MET diş polikliniğinde müşteri randevularının çizelgesinin oluşturulması amacıyla bir en iyileme akışı gösterilmiştir. Uzun dönem planlaması açısından SEY-MET diş polikliniğinin etkin bir performansla çalışabilmesi amacıyla, yeni bir randevu sistemi oluşturulmuştur. Bu bağlamda, iyileştirici model, ayakta tedavi merkezinde alınacak müşteri çizelgeleme kararlarını etkileyecek faktörleri dikkate almaktadır. En uygun randevu sisteminin belirlenmesi için bir benzetim modeli geliştirilmiş, Herbir servis odasının mümkün haftalık randevularının belirlenmesi amacıyla Amaç programlama metodu kullanılmıştır.