Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 32

1. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE UYGULANAN MATEMATİK ETKİNLİKLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYİ DESTEKLEMESİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi III, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

2. RESİM KARTI VE HİKAYE TAMAMLAMA TEMELLİ DRAMA EĞİTİM PROGRAMININ ANASINIFI ÇOCUKLARININ DAVRANIŞLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 09 Mart 2022, cilt.1, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)

3. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE KULLANILAN MÜZİK ETKİNLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, Adana, Türkiye, 04 Ocak 2022, cilt.1, ss.323-331, (Tam Metin Bildiri)

4. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE UYGULANAN OYUN VE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ OYUN ETKİNLİKLERİNİN İNCELENMESİ

SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, Adana, Türkiye, 04 Ocak 2022, cilt.1, ss.339-351, (Tam Metin Bildiri)

5. Sosyal Kimlik Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

SADAB International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2019, ss.318-322, (Tam Metin Bildiri)

6. Okuma Yazmaya Hazırlık Becerileri Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

SADAB International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2019, ss.313-317, (Tam Metin Bildiri)

7. Çocuk Özgün Düşünme Testi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

SADAB International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2019, ss.334-338, (Tam Metin Bildiri)

8. Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

SADAB International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2019, ss.306-312, (Tam Metin Bildiri)

9. Temel Motor Beceriler Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

SADAB International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2019, ss.323-328, (Tam Metin Bildiri)

10. Türkçe erken çocukluk dil gelişimi ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışmaları

Sadab 4nd International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, 19 - 21 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Okul öncesi eğitimde uygulanan okuma yazmaya hazırlık etkinliklerinin çocukların görsel algı ve el becerileri gelişimini desteklemesinin incelenmesi

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Sözel sunum, Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 22 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

12. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE KULLANILAN EĞİTSEL ETKİNLİK UYARLAMALARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri KOngresi, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

18. Anaokuluna Devam eden Çocukların İlkokula Hazırlık Becerilerinin İncelenmesi

International Ines Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.126, (Özet Bildiri)

19. Okul Öncesi Eğitim Programı Hareket Etkinliklerinin Kazanım ve Göstergeler Açısından İncelenmesi

International Ines Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.125, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Investigation of Gross Motor Skills of Children in Preschool

2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

21. ANALYZING FINE MOTOR SKILLS OF CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY IN EARLY CHILDHOOD REVERSE INCLUSIVE EDUCATION

IBAD 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. ANALYZING ELEMENTARY SCHOOL READINESS OF SYRIAN REFUGEE CHILDREN IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION

IBAD 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Development of the Expressional Language Skills of the Inclusive Students in the Preschool

IBAD 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

24. ANALYZİNG GROSS MOTOR SKILLS OF ORTHOPEDICALLY HANDICAPPED CHILDREN IN INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD EDUCATION

IBAD 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. ANALYZING GROSS MOTOR SKILLS OF ORTHOPEDICALLY HANDICAPPEDCHILDREN IN INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD EDUCATION

IBAD 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Analyzing Fathers Involvement Level in Their Childrens Education

Uluslararası Sosyal ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

27. Anne Babaların Çocuk İstismarıyla İlgili Tutumlarının İncelenmesi

Uluslararası Karamanoğlu Mehmet Bey Kongresi, 1 - 03 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Kerkük Türkmen Çocuklarının Okul Öncesi Eğitimden Faydalanma Durumlarının İncelenmesi

Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu, 1 - 03 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

29. Görsel-motor koordinasyon değerlendirme ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışmaları

Sadab 4nd International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, 19 - 21 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

30. GDO

WCES, 12 - 16 Ocak 2009, (Tam Metin Bildiri)

31. Implementing Project Approach Unit into a Structured Preschool Curriculum

International Conference on Primary Education, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

32. Implementing circle time activities into Turkish national preschool program

World Conference on Educational Sciences, 10 - 17 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Nitel Veri Toplama Tekniklerinden Görüşmenin Çocuklarla Uygulanması

Eğitime Adanmış Yarım Asır, Prof. Dr. Tayip Duman, Dilşat Peker Ünal, Fatih Demir, Editör, PEGEM, Ankara, ss.283-291, 2021

2. Movement Activities in Early Childhood Education

Educational Research and Practice, Irina KOLEVA, Gökhan DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.345-350, 2018

3. Using Performance - Based Assessment in Early Childhood Education

Educational Research and Practice, Irina KOLEVA, Gökhan DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.225-230, 2017

4. Movement Activities in Early Childhood Educatio

Educational Research and Practice, Irina KOLEVA, Gökhan DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.345-350, 2017

5. Basic Concepts in Child Welfare

Educational Research and Practice, Prof. Dr. Irina KOLEVA , Assoc. Prof. Dr. Gökhan DUMAN, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.65-69, 2017

7. Okul Öncesi Eğitim Programında Hareket Etkinliği Formatı ve Etkinlik Örnekleri

Okul Öncesi Dönemde Beden Eğitimi, Gökhan Duman, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.87-102, 2015

8. Hareket Eğitimine Giriş

Okul Öncesi Dönemde Beden Eğitimi, Gökhan Duman, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.9-17, 2015

9. Çocuk Merkezli Sanata Karşı Öğretmen Merkezli Projeler

Çocuklarda Sanat ve Yaratıcılığın Gelişimi, Prof. Dr. Neriman ARAL, Doç. Dr. Gökhan DUMAN, Editör, Nobel, ss.186-203, 2014

10. Sanat Etkinliği Planlama, Uygulama ve Değerlendirme

Çocuklarda Sanat ve Yaratıcılığın Gelişimi, Prof. Dr. Neriman ARAL, Doç. Dr. Gökhan DUMAN, Editör, Nobel, ss.204-223, 2014
Metrikler

Yayın

68

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları