Makaleler
22
Tümü (22)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (17)
3. Anaokulu Çocuklarının İfade Edici Dil Becerilerinin İncelenmesi
Turkish Journal of Primary Education
, cilt.4, sa.2, ss.98-111, 2019 (Hakemli Dergi)
6. Temel Motor Beceriler Kazandırma Eğitim Programının Analizi
Turkish Journal of Primary Education
, cilt.4, sa.2, ss.112-120, 2019 (Hakemli Dergi)
7. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK ETKİNLİK PLANLARININİNCELENMESİ
SOCIAL MENTALITY ANDRESEARCHER THINKERS JOURNAL
, cilt.5, sa.26, ss.1945-1953, 2019 (Hakemli Dergi)
9. The Examination of Movement Activity Plans Applied in Early Childhood Education in Terms of Various Variables
Turkish Journal of Primary Education
, cilt.2, sa.1, ss.11-29, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Erken Çocukluk Döneminde Hafif İşitme Engelli Çocuklarla Çalışan Eğitmenlerin İletişim Niteliklerinin İncelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE
, cilt.6, sa.1, ss.97-106, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.186-205, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Sağlık Ve Sosyal Alan Lisans Birinci Sınıf Öğrencilerinin İletişim Ve Empatik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.4, sa.1, ss.50-64, 2015 (Hakemli Dergi)
14. Anne Babaların Çocuk İstismarıyla İlgili Tutumlarının İncelenmesi
KMÜ Sosyal ve Ekonomı̇k Araştırmalar Dergı̇si
, cilt.16, sa.1, ss.137-143, 2014 (Hakemli Dergi)
15. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN SANAT ETKİNLİKLERİNE KARŞI GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.24-47, 2014 (Hakemli Dergi)
16. Pre service preschool teachers self competency evaluation of challenging play behaviors
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.24, ss.2313-2316, 2013 (Hakemli Dergi)
17. ÇOCUK OYUN ALANLARININ BİÇİMSEL ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ KONYA İLİ ÖRNEĞİ
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.64-81, 2013 (Hakemli Dergi)
19. Anaokulu Kaynaştırma Sınıfında Yer Alan Özel Gereksinimli Bir Çocuğun Sosyal Oyun ve Sosyal İletişim Özellikleri
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.2, sa.3, ss.99-108, 2013 (Hakemli Dergi)
20. TÜRKİYE VE AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ NDE ANASINIFINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN OYUN DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Kırıkkale Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.279-298, 2011 (Hakemli Dergi)
21. Implementing circle time activities into Turkish national preschool program
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.1730-1733, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
1. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE UYGULANAN MATEMATİK ETKİNLİKLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYİ DESTEKLEMESİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi III, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2. RESİM KARTI VE HİKAYE TAMAMLAMA TEMELLİ DRAMA EĞİTİM PROGRAMININ ANASINIFI ÇOCUKLARININ DAVRANIŞLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Erciyes Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Kayseri, Türkiye, 09 Mart 2022, cilt.1, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
4. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE UYGULANAN OYUN VE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ OYUN ETKİNLİKLERİNİN İNCELENMESİ
SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, Adana, Türkiye, 04 Ocak 2022, cilt.1, ss.339-351, (Tam Metin Bildiri)
5. Sosyal Kimlik Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
SADAB International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2019, ss.318-322, (Tam Metin Bildiri)
7. Çocuk Özgün Düşünme Testi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
SADAB International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2019, ss.334-338, (Tam Metin Bildiri)
9. Temel Motor Beceriler Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
SADAB International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2019, ss.323-328, (Tam Metin Bildiri)
12. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE KULLANILAN EĞİTSEL ETKİNLİK UYARLAMALARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
1. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri KOngresi, 22 - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
15. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI ETKİNLİK UYARLAMA BÖLÜMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
INES International Academic Research Congress, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
16. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI DRAMA ETKİNLİKLERİNİN KAZANIM VE GÖSTERGELER AÇISINDAN İNCELENMESİ
INES International Academic Research Congress, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
18. Anaokuluna Devam eden Çocukların İlkokula Hazırlık Becerilerinin İncelenmesi
International Ines Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.126, (Özet Bildiri)
19. Okul Öncesi Eğitim Programı Hareket Etkinliklerinin Kazanım ve Göstergeler Açısından İncelenmesi
International Ines Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.125, (Özet Bildiri)
20. Investigation of Gross Motor Skills of Children in Preschool
2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
21. ANALYZING FINE MOTOR SKILLS OF CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY IN EARLY CHILDHOOD REVERSE INCLUSIVE EDUCATION
IBAD 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
23. Development of the Expressional Language Skills of the Inclusive Students in the Preschool
IBAD 2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
28. Kerkük Türkmen Çocuklarının Okul Öncesi Eğitimden Faydalanma Durumlarının İncelenmesi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu, 1 - 03 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
31. Implementing Project Approach Unit into a Structured Preschool Curriculum
International Conference on Primary Education, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
32. Implementing circle time activities into Turkish national preschool program
World Conference on Educational Sciences, 10 - 17 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. Nitel Veri Toplama Tekniklerinden Görüşmenin Çocuklarla Uygulanması
Eğitime Adanmış Yarım Asır, Prof. Dr. Tayip Duman, Dilşat Peker Ünal, Fatih Demir, Editör, PEGEM, Ankara, ss.283-291, 2021
2. Movement Activities in Early Childhood Education
Educational Research and Practice, Irina KOLEVA, Gökhan DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.345-350, 2018
3. Using Performance - Based Assessment in Early Childhood Education
Educational Research and Practice, Irina KOLEVA, Gökhan DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.225-230, 2017
4. Movement Activities in Early Childhood Educatio
Educational Research and Practice, Irina KOLEVA, Gökhan DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.345-350, 2017
6. Okul Öncesi Eğitimde Beden Eğitimi ve Oyun
Eğiten Kitap, Ankara, 2015
7. Okul Öncesi Eğitim Programında Hareket Etkinliği Formatı ve Etkinlik Örnekleri
Okul Öncesi Dönemde Beden Eğitimi, Gökhan Duman, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.87-102, 2015
8. Hareket Eğitimine Giriş
Okul Öncesi Dönemde Beden Eğitimi, Gökhan Duman, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.9-17, 2015
9. Çocuk Merkezli Sanata Karşı Öğretmen Merkezli Projeler
Çocuklarda Sanat ve Yaratıcılığın Gelişimi, Prof. Dr. Neriman ARAL, Doç. Dr. Gökhan DUMAN, Editör, Nobel, ss.186-203, 2014
10. Sanat Etkinliği Planlama, Uygulama ve Değerlendirme
Çocuklarda Sanat ve Yaratıcılığın Gelişimi, Prof. Dr. Neriman ARAL, Doç. Dr. Gökhan DUMAN, Editör, Nobel, ss.204-223, 2014
Bilirkişi Raporları
4