Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

2. Okul Öncesi Dönemdeki Göçmen Çocuklarda Benlik Algısı: Sosyal Uyum ve Beceri Eğitiminin Etkisi

2.Internatıonal Hazar Scıentıfıc Researches Conference. APRİL 10 - 12, 2021 BAKU, AZERBAIJAN KHAZAR UNİVERSİTY, Baku, Azerbaycan, 10 Nisan 2021, cilt.8, ss.291-309, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının akademisyen algısı.

VI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. Perceptions Of 36-72 Months Old Children About Robot Concept

6th International Early Childhood Education Congress, Rize, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.719-722, (Özet Bildiri)

5. 36-72 AYLIK ÇOCUKLARIN İNTERNET ÜZERİNDEN VİDEO İZLEME DURUMLARINA İLİŞKİN EBEVEYN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, Rize, Türkiye, 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

6. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNE BAKIŞ AÇILARININ KARŞILAŞTIRILMASI

II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, Rize, Türkiye, 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

7. Çocukları Montessori Eğitimi Alan Ebeveynlerin ”Montessori Eğitimi” Algısı

Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, 50 Yılda Çocuk Gelişiminin İz Bırakan yolculuğu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, cilt.1, ss.492-493, (Özet Bildiri)

8. Okulöncesindeki öğrencilerin Sosyal Yetkinlik Düzeyleri ile Duyguları Anlama Becerileri Arasındaki İlişkinin incelenmesi

5th International Early Childhood Education Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

1. Mathematics Learning With Augmented Reality in Early Childhood Education

Innovations in Digital Instruction Through Virtual Environments, DeHart, J.D., Editör, IGIGLOBAL, Hershey PA, ss.30-59, 2023

2. Digital Storytelling in Early Mathematics Education

STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Papadakis Stamatios, Kalogiannakis Michail, Editör, Springer, ss.393-413, 2022

3. Digital Storytelling in Early Mathematics Education

STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education: Technology to Promote Teaching and Learning, Papadakis Stamatios, Kalogiannakis Michail, Editör, Springer, Tennessee, ss.393-413, 2022

4. Öğretmen Adayları için Eğitsel Oyuna Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Eğitim Bilimlerinde Güncel Akademik Çalışmalar, Akgün Abuzer; Gülmez Güngörmez, Hatice, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.129-151, 2021

5. Strategies to Develop Emotional Intelligence in Early Childhood

The Science of Emotional Intelligence, Simon George Taukeni, Editör, IntechOpen, London, ss.57-69, 2021 Creative Commons License

6. Yaşamın İlk Yıllarına Yönelik Sosyal Beceri Programları

YAŞAMIN İLK YILLARINDA SOSYAL BECERİLER, Prof. Dr. Hülya GÜLAY OGELMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.389-418, 2021

7. Erken Çocukluk Eğitiminde Yer Alan Sosyal Beceriler

Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, DURMUŞ ASLAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.221-240, 2020

8. Analyzing Parents’ Opinions of 36-72 Monthly Children’s Video Viewing Situations

Development and Education Studies, HATİCE BEKİR, VEDAT BAYRAKTAR, ŞERİFE NUR KARAÇELİK, Editör, Hiperyayın, ss.302-321, 2020

9. Okul Öncesi Çocukları için Okul Temelli Sosyal Duygusal Eğitim Programları

Erken Çocukluk Eğitiminde Duygusal Zeka, Prof. Dr. İlkay ULUTAŞ, Prof. Dr. Esra ÖMEROĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.93-126, 2020
Metrikler

Yayın

26

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

24

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

10

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

15

Proje

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları