Makaleler
26
Tümü (26)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (17)
2. Comparison of 2018 and 2024 Geography Curriculum in terms of Subject and Content Related to Disasters
Innovative Educational Research (INNER)
, cilt.6, sa.2, ss.175-187, 2024 (Hakemli Dergi)
5. 6 ŞUBAT 2023 KAHRAMANMARAŞ DEPREMİNİ YAŞAMIŞ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DEPREME İLİŞKİN ALGILARI: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Social Science Development Journal
, cilt.9, sa.46, ss.25-38, 2024 (Hakemli Dergi)
6. Bursa ve Uludağ’da Sıcaklık, Nispi Nem ve Yağış Değerlerinin İklim Değişikliği Bağlamında Karşılaştırılması ve Kış Turizmi
Demokrasi Platformu Dergisi
, cilt.13, sa.40, ss.34-52, 2024 (Hakemli Dergi)
7. Determination of High School Students’ Awareness of Geographical Elements with Fieldwork: A Qualitative Research
Bulletin of Educational Studies
, cilt.2, sa.2, ss.76-90, 2023 (Hakemli Dergi)
19. Türkiye’de Coğrafya Eğitimi AlanındaYayımlanan Makalelere İlişkin Bir LiteratürDeğerlendirmesi (1923-2018)
TURKIYE ARASTIRMALARI LITERATUR DERGISI
, cilt.18, sa.35, ss.143-161, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Türkiye’de Coğrafya Eğitimi AlanındaYayımlanan Makalelere İlişkin Bir LiteratürDeğerlendirmesi (1923-2018)
Türkiye Araştırmaları Literatür Dergisi
, cilt.18, sa.35, ss.143-161, 2020 (Hakemli Dergi)
23. SU OKURYAZARLIĞI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
3. SEKTÖR SOSYAL EKONOMİ DERGİSİ
, cilt.55, sa.2, ss.1155-1168, 2020 (Hakemli Dergi)
24. SÖZLÜ SINAV İLE ATAMASI YAPILMIŞ COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN SÖZLÜ SINAVSİSTEMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.102-111, 2018 (Hakemli Dergi)
25. Coğrafya Öğretmeni Adaylarının FATİH Projesine İlişkin Görüşleri
Cumhuriyet International Journal Of Education
, cilt.5, sa.3, ss.16-30, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
7. Hayat Bilgisi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarının Coğrafi Beceriler Açısından İncelenmesi
III. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 14 Ekim 2021, ss.29, (Özet Bildiri)
11. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN KÖY KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININMETAFOR ANALİZİ YOLUYLA İNCELENMESİ
5th International Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
12. Türkiye’deki Beş Yıllık Kalkınma Planlarında Çevre Sorunları
5th International Conference on Multidisciplinary Sciences (icomus), Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)
13. Arazi Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Yeryüzü Şekillerini Kavrama ve Tasvir Etme Becerilerine Etkileri
II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
14. Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi (ÖABT) Sınavındaki Coğrafya Sorularının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
USOS 2018. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
15. Sözlü Sınav İle Ataması Yapılmış Coğrafya Öğretmenlerinin Sözlü Sınav Sİstemine İlişkin Görüşleri
9th İnternational Congress on New Trends in Education (9. Uuslarası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi), Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
19. Etimesgut’un Nüfus Özellikleri
Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)
21. Sürmene-Çamburnu (Trabzon) Orman Yangını (07.01.2017) Üzerine Bir Çalışma
I. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
22. Türkiye ve Bazı Ülkelerde Coğrafya Lisans Programlarında Yer Alan Çevre Derslerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi
İnternaional Congress Of Eurasian Social Sciences 2017 (Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi), Antalya - Alanya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
23. Türkiye deki Üniversitelerde Kadın Öğretim Elemanlarının Dağılışı
Uluslararası Medeniyet ve Kadın Kongresi, Muğla, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2014, cilt.1, ss.107-130, (Tam Metin Bildiri)
26. Attitudes of Foreign Language Students Towards Environment
3rd İnternational Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics (FLTAL’xx13), Sarajevo, Bosna-Hersek, 3 - 05 Mayıs 2013, ss.252-260, (Tam Metin Bildiri)
27. Coğrafya Öğretmeni Adaylarının Fatih Projesine İlişkin Görüşleri VI International Congress of Educational Research Ankara
VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
18
3. Kayseri
Türkiye'de Kentleşme ve Kentler, BEKDEMİR ÜNSAL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.614-624, 2025
6. Ankara Çiğdemi (Crocus ancyrensis)
Türk Yurdu Ankara, YAVUZ, Ayşe Filiz, Editör, Türk Yurdu Yayınları, Ankara, ss.581-583, 2023
10. 2018 Coğrafya Dersi Öğretim Programnda Yer Alan Coğrafi Beceriler ve Analizleri
COĞRAFYA ÖĞRETİMİ-II, Ülkü ESER ÜNALDI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-27, 2020
11. Türkiye’de Coğrafyacıların İhmal Ettiği Bir Alan: Etik
21. Yüzyılda Türkiye Coğrafyası Araştırmaları, Ferdi Akbaş, Evren Atış, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-23, 2020
12. Mikro Öğretim Uygulamalarının Coğrafya Öğretiminde Kullanımı
Coğrafya Öğretimi-II, Ülkü ESER ÜNALDI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.201-216, 2020
13. Doğu Karadeniz’xxde 23-26 Aralık 2019 Tarihlerinde Yaşanan Orman Yangınlarında Fön Etkisi
Türkiye’xxde Coğrafya Araştırmaları, Ferdi Akbaş Evren Atış, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-18, 2020
14. Coğrafya Dersi Öğretim Programlarının Kısa Tarihçesi ve 2018 Coğrafya Dersi Öğretim Programı
Coğrafya Öğretimi - I, Eser Ünaldı, Ülkü, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-24, 2019
16. Değişim ve Sürekliliği Algılama
Sosyal Bilgilerde Beceri Eğitimi, Aksoy, Bülent Akbaba, Bülent Kılcan, Bahadır, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.53-66, 2019
18. Öğrenme Model ve Kuramları İle Coğrafya Öğretiminde Kullanımı
Coğrafya Öğretimi - I, Eser Ünaldı, Ülkü, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.129-164, 2019