Articles Published in Other Journals
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, vol.11, no.1, pp.11-73, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Awareness of Primary Teachers about teaching Location and Direction Concepts
REVIEW OF INTERNATIONAL GEOGRAPHICAL EDUCATION ONLINE (RIGEO), vol.11, no.1, pp.42-61, 2021 (Scopus)

Türkiye’de Coğrafya Eğitimi AlanındaYayımlanan Makalelere İlişkin Bir LiteratürDeğerlendirmesi (1923-2018)
TURKIYE ARASTIRMALARI LITERATUR DERGISI, vol.18, no.35, pp.143-161, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de Coğrafya Eğitimi AlanındaYayımlanan Makalelere İlişkin Bir LiteratürDeğerlendirmesi (1923-2018)
Türkiye Araştırmaları Literatür Dergisi, vol.18, no.35, pp.143-161, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
DEVELOPMENT OF ATTITUDES SCALE TOWARDS THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN EDUCATION
International Journal of Eurasian Education and Culture, vol.4, no.7, pp.324-335, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Social Studies Preservice Teachers’ Views on and Experiences with WebQuest
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES, vol.7, no.4, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Toplumsal Cinsiyet Perspektifinden Bir Sosyal Bilgiler Ünitesi Tasarımı ve Öğretimi
Turkish Studies, vol.14, no.3, pp.647-669, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Programında Yer Alan Mekanı Algılama Becerisine İlişkin Öğrenci Algılarının İncelenmesi
Turkish Studies Educational Sciences, vol.13, no.11, pp.1-32, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Farklı Lisans Programlardaki Öğrencilerin Harita Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Cumhuriyet Üniversitesi Örneği
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.19, no.3, pp.301-321, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Zihinsel YtersizliğeSahip Öğrencilere Yön Bulma Becerisinin Kazandırılması
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, vol.1, no.1, pp.35-50, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimindeki Yeterlilikleri
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, no.6, pp.19-40, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
İKİ DEVLET TEK MİLLET ÜLKÜSÜNÜNSTRATEJİK ORTAKLIĞI TANAP
TÜRK YURDU, vol.105, no.342, pp.66-70, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
7.Sınıf Öğrencilerinin Zihin Haritasında Türk Dünyası Algısı
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.2015, no.4, pp.1-14, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
11 14 Yaş Grubundaki Öğrencilerin Harita Beceri Düzeyleri ile Matematik Başarıları Arasındaki İlişki
ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS, vol.7, no.2, pp.59-71, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğrencilerinin Coğrafya Dersindeki Deprem Eğitimine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Düzce İli Örneği
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.7, no.17, pp.279-297, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Endüstri Bölgesinde Yaşayan Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri Dilovası Örneği
Journal of World of Turks, vol.6, no.1, pp.111-122, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Ortadoğu Algısı Sinop Üniversitesi Örneği
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.2, no.2, pp.14-27, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation Of The Patriotic Attitudes Of The Prospective Teachers According To Various Variables
International Journal of Academic Research, vol.6, no.1, pp.172-178, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının CoğrafyaÖğretiminde Kullanılan Bazı Kavramları Anlama Düzeyi
Uluslararası Avrasya SosyalBilimler Dergisi, vol.4, no.12, pp.48-57, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Cumhuriyetten Günümüze İlköğretim Programlarında Harita Becerileri
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIMALAR DERGİSİ, vol.17, no.1, pp.269-288, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Depremi Yaşamış Olan 9 Sınıf Öğrencilerinin Deprem Kavramına Yönelik Algılarının Nitel açıdan İncelenmesi
Journal of World of Turks, vol.5, no.1, pp.247-265, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim öğrencilerinin Turizm Turizmin Sosyo Kültürel ve Ekonomik Etkilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
EKEV Akademi Dergisi, vol.17, no.54, pp.45-58, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Harita Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi
International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, vol.7, no.1, pp.1905-1924, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, vol.7, no.1, pp.1423-1438, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Turizm ve Türkiye nin Turizm Değerlerine İlişkin Algıları
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.5, no.3, pp.180-196, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Çetin T Karakuş U Aksoy B 2012 Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Turizm Ve Türkiye nin Turizm Değerlerine İlişkin Algıları 5 3 180 195
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.5, no.3, pp.180-195, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Dokuzuncu Sınıf Coğrafya Derslerinde Ders Dışı Etkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.32, no.2, pp.489-513, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Farklı Programlardaki Lisans Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, vol.15, no.153, pp.23-36, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal bilgiler öğretiminde karikatür kullanımının öğrencilerin akademik başarısına etkisi
Newwsa, vol.5, no.4, pp.1484-1497, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
2005 Coğrafya Dersi Öğretim Programına İlişkinÖğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
The Black Sea Journal of Social Sciences, vol.2, no.2, pp.17-52, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Aksoy B ve Coşkun M Türkiye nin Yakın Dönem Dış Ticaretindeki Değişmeler
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.24, no.3, pp.397-415, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Coğrafî Bilgi Sistemleri Uygulamalarının Öğretimi Üzerine Bir Model
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.12, no.1, pp.179-190, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Deney Yöntemi İle Basınç Konusunun Öğretimi Üzerine Bir Model
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.23, no.3, pp.207-226, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Milli Kimliğin Kazanılmasında Coğrafyanın Önemi
Türk Yurdu, vol.23, no.194, pp.55-59, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Problem Çözme Yönteminin Çevre Eğitiminde Uygulanması
Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.2, no.14, pp.83-98, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler öğretim programında yer alan “vatanseverlik” değerine yönelik algılarının nitel açıdan incelenmesi
International Symposium on Social Studies Education VII, Kırşehir, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.339-353
Toplumsal Cinsiyet Perspektifinden Bir Sosyal Bilgiler Ünitesi Tasarımı ve Öğretimi
Toplumsal Cinsiyet ve Eğitim Konferansı, 11 - 13 May 2018
Etimesgut’un Nüfus Özellikleri
Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Turkey, 29 - 30 March 2018
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN “TÜRK DÜNYASI” ALGISI
III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu 6-9 Temmuz 2017 – Üsküp / Makedonya, ÜSKÜP, 6 - 09 July 2017, pp.107-108
Sert Karasal İklim Bölgesinde Yaşayan Lise Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri İle Çevresel Aktivitelere Katılma Düzeyleri Arasındaki İlişki
ULEAD 2017 ANUAL CONGRESS, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.9
Yeni İpek Yolu nda Türkiye ve Azerbaycan ın Avrupa ya Uzanan Stratejik Ortaklığı TANAP
YÜKSELEN İPEK YOLU İPEKYOLU'NDA EKONOMİ VE TURİZM, Ankara, Turkey, 3 - 04 March 2016, vol.1, pp.287-295
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞE SAHİP ÖĞRENCİLERE YÖN HARİTA ve PUSULA KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ
USBES V, Denizli, Turkey, 28 - 30 April 2016, pp.270-277
POST SOVYET DÖNEMDE JEOPOLİTİK AÇIDAN GAGAUZ NÜFUSU
Hamdullah Suphi ve Gagauzlar Uluslararası Bilgi Şöleni, Komrat, Moldova, 2 - 04 June 2016
Safranbolu da Yerli Halkın Turizme Bakışı
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Coğrafya Bölümü 1.Ulusal Coğrafya Sempozyumu, Erzurum, Turkey, 28 - 30 May 2012, pp.729-741
Books & Book Chapters
Coğrafya Eğitimi ve Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
in: Uygulama Örnekleriyle Coğrafya Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2, Eyüp Artvinli, Yavuz Değirmenci, Editor, Nobel, Ankara, pp.71-98, 2021
COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ
in: COĞRAFYA ÖĞRETİMİ II, ESER ÜNALDI, ÜLKÜ, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.101-200, 2020
Sosyal Bilgilerde Coğrafi Bilgi Sistemleri Eğitimi
in: Türkiye’xxde Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, İsmail Hakkı Demircoğlu, Selahattin Kaymakçı, Ebru Demircioğlu, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.85-99, 2019
Coğrafya Öğretiminde Bloom Taksonomisine Göre Öğrenme-Öğretme Sürecinin Planlanması
in: Coğrafya Öğretimi - I, Ülkü ESER ÜNALDI, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.165-177, 2019
Post-Sovyet Dönemde Jeopolitik Açıdan Gagauz Nüfusu
in: HAMDULLAH SUPHİ VE GAGAUZLAR, ŞAHİNGÖZ, MEHMET; ALP aLPER, Editor, Türk Yurdu Yayınları, Ankara, pp.245-255, 2016
YAHYA KEMAL ŞİİRLERİNDE VATAN VE KİMLİK
in: TÜRK KÜLTÜRÜNDE COĞRAFYA II, ÇETİN TURHAN MEYDAN ALİ, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.185-194, 2016
17. Yüzyılda Yenilikçi Bir coğrafyacı: Kâtip Çelebi
in: Türk Kültüründe Coğrafya, Ali Meydan, Turhan Çetin, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.183-195, 2015
SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDAKİ COĞRAFYA KONULARININ ÖĞRETİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI
in: SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR, Refik Turan, Ali Murat Sünbül, Hakan Akdağ, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.232-248, 2011
Topluma Hizmet Uygulamları
Pegem Akademi, Ankara, 2009
Topluma Hizmet Uygulamaları
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2009