Yayınlar

Makaleler

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

Journal of Individual Differences in Education, cilt.5, sa.1, ss.14-30, 2023 (Hakemli Dergi)

Öğretmen Adaylarının İklim Değişikliği Hakkındaki Bilgi ve Görüşleri

Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi (ANKAD), cilt.6, sa.2, ss.149-167, 2022 (Hakemli Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Bilişim Alanı Lisansüstü Öğrencilerinin Yapay Zekâ Konusundaki Görüşleri

Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi, cilt.6, sa.10, ss.53-83, 2022 (Hakemli Dergi)

Uzaktan Eğitim Programında Eğitim Alan Öğrencilerin Uzaktan Eğitim ile İlgili Görüşleri

BAYTEREK Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi, cilt.5, sa.1, ss.1-20, 2022 (Hakemli Dergi)

PANDEMİ SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ ALANINDA UZAKTAN EĞİTİM

Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi / Electronic Journal of Social Sciences, cilt.5, sa.8, ss.19-46, 2021 (Hakemli Dergi)

Yapay Zeka ile Siber Zorbalık Eğiliminin Belirlenmesi

Journal of Information Systems and Management Research, cilt.1, sa.1, ss.67-72, 2019 (Hakemli Dergi)

THE EFFECTS OF USING SMART BOARDS TO SCIENCE SUCCESSES AND ATTITUDES IN THE 7TH GRADE OF PRIMARY EDUCATION

Journal of Research in Education and Teaching, cilt.7, sa.4, ss.51-62, 2018 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretmenlerinin Yeni Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Tutum Ve Görüşleri

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

The Effect of STEM Applications on Student Views

3rd International Congress on Science and Education, Ankara, Türkiye, 21 - 24 Mart 2019, (Özet Bildiri)

FeTeMM Uygulamalarının 8 sınıf Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Problem Çözme Becerilerine ve Fen Başarılarına Etkisi

IIIrd International Eurasian Educational Research Congres, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Using Artificial Intelligence for the Improvement of Weapon Efficiency

The International Symposium for Production Research 2019 (ISPR2019), Vienna, Avusturya, 28 - 30 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)

The Effect of Attitudes and Behaviors of The School Principals on Teachers Motivation

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Student Opinions on The Use of Project Based Learning Methodin Science Applications Course

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Environmental Behavioral Status Of Pre-Service Science Teachers

IV. International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies, Girne, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

Yapay Zeka ile Siber Zorbalık Eğiliminin Belirlenmesi

6. International Management Information Systems Conference (IMISC 2019), İstanbul, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN EDUCATION

9th International Conference on Culture and Civilization, Özbekistan, 15 - 16 Mart 2021, ss.68-73, (Tam Metin Bildiri)

STEM APPLICATIONS IN SCIENCE TEACHERS

9th International Conference on Culture and Civilization, Özbekistan, 15 - 16 Mart 2021, ss.518-529, (Tam Metin Bildiri)

Environmental Ethics Awareness of Pre-Service Science Teachers

IV. International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies, Girne, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)

Web 2.0 Araçlarının Kullanımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Tutumuna Etkisi

7 Th Internatioal Conference on Education Technology, and Science, 8 - 11 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

Fen Bilimleri Dersi’nde Proje Tabanlı Öğrenme Stratejisinin 8. Sınıf Öğrencilerine Uygulanması

V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

The Atttudes of Univerisity Students Towards Artificial Intelligence

Azerbaijan International Congress of Scientific Research, Sheki, Azerbaycan, 15 - 16 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

Artificial Neural Networks and Multivariate Statistical Methods in Pisa Level

2nd International Congress on The World of Technology and Advanced Materials (WITAM)., Kırşehir, Türkiye, 28 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Fen Bilimleri Dersinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı: Konya Örneği

IV th International EurasianEducational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

The Concerns of Teachers Towards Artificıal Intelligence

Azerbaijan International Congress of Scientific Research, 15 - 16 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

Kitap & Kitap Bölümleri

Investigation of the Attitudes for Environment and Evaluation of Artificial Neural Networks

Advanced MIS and Digital Transformation for Increased Creativity and Innovation in Business, Gülay Ekren,Alptekin Erkollar and Birgit Oberer, Editör, IGI GLOBAL, Fürth, ss.1-25, 2020

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalıklarının İncelenmesi

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Adem İşcan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ. SERTİFİKA NO.: 40340, Ankara, ss.379-390, 2018

The Use of Artificial Intelligence Technologies in the Biological Sciences

Contemporary Studies in Biological Sciences I, Semra BENZER,Ali Gül, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.131-146, 2023

Fen Bilgisi Ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

CURRENT ACADEMIC STUDIES IN EDUCATION SCIENCES-2018, Harun ŞAHİN,Abidin TEMİZER,Fatma ERDOĞAN, Editör, IVPE, Cetinje, ss.631-650, 2018

ARGÜMANTASYON ODAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FENE KARŞI TUTUM, KARAR VERME VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış, İlbilge Dökme,Semra BENZER, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.83-94, 2020

Model Oluşturmaya Giriş

Yöneylem Araştırması Uygulamalar ve Algoritmalar, Prof.Dr. Alptekin Erkollar,Doç.Dr. Recep Benzer, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.1-10, 2021

Ortaokul Öğrencilerinin Küresel Isınma Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Prof. Dr. Ali Gül,Prof. Dr. Semra Benzer, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.193-210, 2023

The Evaluation of Ecological Footprint Awareness Levels of Science and TechnologyTeacher Candidates by Artificial Neural Networks

New Horizons in Eduational Sciences, Turhan ÇETİN,Ergin HAMZAOĞLU,Yurdal DİKMENLİ,Bahadır KILCAN, Editör, Strategic Researches Academy Publishing, Klaipeda, ss.111-124, 2019