Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Design Stages of a Cultural Product

8th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2022, ss.629-639 Creative Commons License

ÜRÜNLERİN ESTETİK BEĞENİ ODAKLI DEĞERLENDİRİLMESİNDE GÖZ İZLEME TEKNOLOJİSİNİN KULLANIMI- BİR ARAŞTIRMA ÖNERİSİ

UTAK 2020 4. Ulusal Tasarım Araştırmaları Konferansı, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2020, cilt.1, ss.467-479 Creative Commons License

TECHNOLOGY AND DESIGN EFFECTS ON GAME CONSOLES

Second International Mediterranean Congress on Natural Sciences and Engineering by University of Donja Gorica, Podgorica, Karadağ, 26 - 29 Haziran 2018, cilt.2, ss.29-34 Creative Commons License

TASARIMA BİLGİ GİRİŞİNDE GÖZ İZLEME TEKNOLOJİSİNİN KULLANIMI: DURUM ÇALIŞMASI

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.262-283 Creative Commons License

One Game for Endless Usability Questions

IADIS International Conferences - Interfaces and Human Computer Interaction 2013, IHCI 2013 and Game and Entertainment Technologies 2013, GET 2013, Praha, Çek Cumhuriyeti, 22 - 24 Temmuz 2013, ss.253-257 Creative Commons License identifier
Kitap & Kitap Bölümleri

Eye-Tracking to Enhance Usability: A Race Game

Intelligent Systems and Applications: IntelliSys 2018. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 868, Kohei Arai,Supriya Kapoor,Rahul Bhatia, Editör, Springer, Cham, London, ss.201-214, 2019 Creative Commons License

Creating Awareness of Sleep-Wake Hours by Gamification

Persuasive Technology. PERSUASIVE 2016. Lecture Notes in Computer Science, vol 9638, Meschtscherjakov,A.,de Ruyter,B.,Fuchsberger,V.,Murer,M.,Tscheligi, Editör, Springer, Cham, Salzburg, ss.122-133, 2016 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

12

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

44

H-İndeks (Scholar)

4

Proje

2

Açık Erişim

8