Eğitim Bilgileri
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorDoktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Dr), Türkiye
2013 - 2015
2013 - 2015Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), Türkiye
2006 - 2011
2006 - 2011Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
TIMSS 2011 matematik başarısının öğrenci ve öğretmen özellikleri ile ilişkisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Yl) (Tezli)
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Makaleler
Tümü (4)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
2020
20201. Psikolojik Dayanıklılık İçin Boylamsal Bir Ölçme Modeli: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
AKBAŞ D., KAHRAMAN N.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.51, sa.51, ss.220-242, 2020 (TRDizin)
2019
20192. Bireysel Farkliliklarin Kategorik Degiskenler Olarak Modellenmesinde Örtuk Sinif Analizi Kullanimi icin Uygulama Kilavuzu: Psikolojik Dayaniklilik Örnegi
AKBAŞ D., KAHRAMAN N.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.13, sa.29, ss.356-382, 2019 (TRDizin)
2019
20193. Bilişsel Olmayan Öğrenme Durum ve Süreçlerini Ölçme ve Değerlendirme Boylamsal Yaklaşımlar: Duygu Cetveli Uygulaması Örneği
KAHRAMAN N., AKBAŞ D., SÖZER E.
İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.257-269, 2019 (TRDizin)
2015
20154. Adaptation of De Jong Gierveld Loneliness Scale into Turkish
ÇAVDAR D., BAĞCI V., ÇORBACI E. C., SARITAŞ S., TAŞDELEN YAYVAK M. K.
International journal of humanities and social science , cilt.5, sa.9, ss.84-92, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. GÖZLENEMEYEN HETEROJENLİĞİN MODELLENMESİNDE BİREYMERKEZLİ YAKLAŞIMLAR: GİZİL PROFİL ANALİZİ UYGULAMASI
SÖZER E., AKBAŞ D., KAHRAMAN N.
Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2018
20182. POZİTİF DUYGU DURUM ÖLÇEĞİ’NİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNİN DERECELENDİRİLMİŞ TEPKİ MODELİ İLE İNCELENMESİ
SÖZER E., AKBAŞ D., KAHRAMAN N.
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 Ağustos - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. Örtük Sınıf Analizi Mplus Uygulaması: Psikolojik Dayanıklılık Üzerine Bir Örnek
AKBAŞ D., ÇORBACI E. C., KAHRAMAN N.
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. The Illustration of Validity Arguments with Different Confirmatory Factor Analysis Models
ÇORBACI E. C., AKBAŞ D., KAHRAMAN N.
6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
20175. Assessing Measurement Invariance through Use Of Multiple-Group CFA: Difference between Regional Groups
BAĞCI V., SARITAŞ S., SÖZER E., ÇORBACI E. C., ÇAVDAR D.
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20176. Investigation of Factor Structure of Teacher’s Job Satisfaction in PISA 2015
ÇAVDAR D., ÇORBACI E. C., BAĞCI V., SÖZER E.
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20177. An Investigation of Measurement Invariance of Interest in Science Model Across Different Groups: A Study on PISA Student Questionnaire
SÖZER E., SARITAŞ S., ÇAVDAR D., ÇORBACI E. C., BAĞCI V.
Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20178. Bireylerin Uyku Kaliteleri ve Duygu Durumları ile İlgili Duyuşsal Becerileri Arasındaki İlişkilerin Boylamsal Analizi
SÖZER E., ÇAVDAR D., KAHRAMAN N.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Duyuşsal Bir Özelliğin Ölçülmesinde Alternatif Ölçme Aracı Maddesi İle Likert Tipi Ölçek Maddesi Arasındaki İlişki
GÜNDÜZ T., ÇAVDAR D.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (26th International Conference on Educational Sciences), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. Duyuşsal Alan Ölçümlerindeki Bireysel Farklılıkların Dağılımsal Özellikleri
KAHRAMAN N., ÇAVDAR D., SÖZER E.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. Dayanıklılık için Tekrarlı Ölçümleri İçeren Boylamsal Bir Ölçekleme Modeli Üzerine Bir Değerlendirme
ÇAVDAR D., SÖZER E., KAHRAMAN N.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)