Arş. Gör. DERYA AKBAŞ


Eğitim Bilimleri Enstitüsü, -

-

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

15

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Dr), Türkiye

2013 - 2015

2013 - 2015

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), Türkiye

2006 - 2011

2006 - 2011

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Yüksek Lisans

TIMSS 2011 matematik başarısının öğrenci ve öğretmen özellikleri ile ilişkisi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Ölçme Ve Değerlendirme (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Makaleler

Tümü (4)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. GÖZLENEMEYEN HETEROJENLİĞİN MODELLENMESİNDE BİREYMERKEZLİ YAKLAŞIMLAR: GİZİL PROFİL ANALİZİ UYGULAMASI

SÖZER E., AKBAŞ D., KAHRAMAN N.

Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

2. POZİTİF DUYGU DURUM ÖLÇEĞİ’NİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNİN DERECELENDİRİLMİŞ TEPKİ MODELİ İLE İNCELENMESİ

SÖZER E., AKBAŞ D., KAHRAMAN N.

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 Ağustos - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. Örtük Sınıf Analizi Mplus Uygulaması: Psikolojik Dayanıklılık Üzerine Bir Örnek

AKBAŞ D., ÇORBACI E. C., KAHRAMAN N.

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

4. The Illustration of Validity Arguments with Different Confirmatory Factor Analysis Models

ÇORBACI E. C., AKBAŞ D., KAHRAMAN N.

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

5. Assessing Measurement Invariance through Use Of Multiple-Group CFA: Difference between Regional Groups

BAĞCI V., SARITAŞ S., SÖZER E., ÇORBACI E. C., ÇAVDAR D.

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

6. Investigation of Factor Structure of Teacher’s Job Satisfaction in PISA 2015

ÇAVDAR D., ÇORBACI E. C., BAĞCI V., SÖZER E.

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

7. An Investigation of Measurement Invariance of Interest in Science Model Across Different Groups: A Study on PISA Student Questionnaire

SÖZER E., SARITAŞ S., ÇAVDAR D., ÇORBACI E. C., BAĞCI V.

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

8. Bireylerin Uyku Kaliteleri ve Duygu Durumları ile İlgili Duyuşsal Becerileri Arasındaki İlişkilerin Boylamsal Analizi

SÖZER E., ÇAVDAR D., KAHRAMAN N.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Duyuşsal Bir Özelliğin Ölçülmesinde Alternatif Ölçme Aracı Maddesi İle Likert Tipi Ölçek Maddesi Arasındaki İlişki

GÜNDÜZ T., ÇAVDAR D.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (26th International Conference on Educational Sciences), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Duyuşsal Alan Ölçümlerindeki Bireysel Farklılıkların Dağılımsal Özellikleri

KAHRAMAN N., ÇAVDAR D., SÖZER E.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

11. Dayanıklılık için Tekrarlı Ölçümleri İçeren Boylamsal Bir Ölçekleme Modeli Üzerine Bir Değerlendirme

ÇAVDAR D., SÖZER E., KAHRAMAN N.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)