Makaleler
4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (2)
Diğer Yayınlar (1)
3. Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.3, ss.489-521, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
3. Eğitsel Robotik Uygulamalarına Dayalı STEM Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel Robotik Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi
International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
4. Fen alanında geliştirilen çok aşamalı testler: Literatür taraması
XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
6. Views of teachers participated in pilot workshop on teacher professional development towards science centres
World Science and Technology Education Conference, Antalya, Türkiye, 01 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
7. Bilim merkezi eğitmenleri için geliştirilen mesleki gelişim programının pilot uygulaması hakkında eğitmen görüşleri
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
8. Üç-aşamalı tanılayıcı test geliştirme süreci: İş, güç ve enerji konusu
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
9. Misconceptions about suns rays ozone layer and its depletion
European Science Education Research Association, Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
10. Fen bilgisi öğretmen adaylarının iş güç enerji konusunda sahip oldukları alternatif kavramların belirlenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
11. Türkiye de yapılan argümantasyon çalışmalarının incelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
12. Investigating the effect of science writing heuristic laboratory report format on critical thinking
National Association of Research in Science Education (NARST), Pittsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
13. Science writing heuristic An inquiry based laboratory approach to promote science achievement in general chemistry laboratory
National Association of Research in Science Teaching (NARST), Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
14. İlköğretim öğretmenleri ile sürdürülebilir kalkınma için eğitim deneyimi çalıştayı, su elma analojisi etkinliği
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
16. Fen Bilgisi öğretmen adaylarının ozon tabakası incelmesi ve küresel ısınma algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. STEM Eğitiminde Değerlendirme Yaklaşımları
STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Anagün, S. Ş.; Özden, M., Editör, Vizetek, ss.245-276, 2023
2. Problem Çözme Becerisi
21. Yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, Kabataş Memiş Esra, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.214-239, 2021
3. ETKİLİ BİR BİLİM MERKEZİ GEZİSİ SÜRECİNDE ÖĞRE TMEN VEBİLİM MERKEZİ EĞİ TMENLERİNİN ROLLERİ VE BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ .
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.287-307, 2019