SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.3, ss.489-521, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Eğitsel Robotik Uygulamalarına Dayalı STEM Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel Robotik Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi
International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022
Fen alanında geliştirilen çok aşamalı testler: Literatür taraması
XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018
Views of teachers participated in pilot workshop on teacher professional development towards science centres
World Science and Technology Education Conference, Antalya, Türkiye, 01 Kasım 2016
Bilim merkezi eğitmenleri için geliştirilen mesleki gelişim programının pilot uygulaması hakkında eğitmen görüşleri
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Üç-aşamalı tanılayıcı test geliştirme süreci: İş, güç ve enerji konusu
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Misconceptions about suns rays ozone layer and its depletion
European Science Education Research Association, Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015
Fen bilgisi öğretmen adaylarının iş güç enerji konusunda sahip oldukları alternatif kavramların belirlenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Türkiye de yapılan argümantasyon çalışmalarının incelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Investigating the effect of science writing heuristic laboratory report format on critical thinking
National Association of Research in Science Education (NARST), Pittsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014
Science writing heuristic An inquiry based laboratory approach to promote science achievement in general chemistry laboratory
National Association of Research in Science Teaching (NARST), Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013
İlköğretim öğretmenleri ile sürdürülebilir kalkınma için eğitim deneyimi çalıştayı, su elma analojisi etkinliği
Uygulamalı Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012
Fen Bilgisi öğretmen adaylarının ozon tabakası incelmesi ve küresel ısınma algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
STEM Eğitiminde Değerlendirme Yaklaşımları
STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Anagün, S. Ş.; Özden, M., Editör, Vizetek, ss.245-276, 2023
Problem Çözme Becerisi
21. Yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, Kabataş Memiş Esra, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.214-239, 2021
ETKİLİ BİR BİLİM MERKEZİ GEZİSİ SÜRECİNDE ÖĞRE TMEN VEBİLİM MERKEZİ EĞİ TMENLERİNİN ROLLERİ VE BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ .
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.287-307, 2019