Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (2)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Eğitimde Biçimlendirici Değerlendirme Ölçekleri: Literatür Taraması

ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.376-377, (Özet Bildiri)

2. The Influence of History of Science Supported Activities on University Students’ Nature of Science Beliefs

The 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 24 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)

4. Fen alanında geliştirilen çok aşamalı testler: Literatür taraması

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

5. Science teachers’ views about an activity pedagogically modelling a science centre exhibition

12th Conference of the European Science Education Research Association ESERA, Dublin, İrlanda, 20 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

8. Üç-aşamalı tanılayıcı test geliştirme süreci: İş, güç ve enerji konusu

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

9. Misconceptions about suns rays ozone layer and its depletion

European Science Education Research Association, Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

11. Türkiye de yapılan argümantasyon çalışmalarının incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

12. Investigating the effect of science writing heuristic laboratory report format on critical thinking

National Association of Research in Science Education (NARST), Pittsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

13. Science writing heuristic An inquiry based laboratory approach to promote science achievement in general chemistry laboratory

National Association of Research in Science Teaching (NARST), Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

15. Yetişkinlerin habitat parçalanması sorununa ilişkin sonuç algılarının çevresel değerler açısından incelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Fen Bilgisi öğretmen adaylarının ozon tabakası incelmesi ve küresel ısınma algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 3

1. STEM Eğitiminde Değerlendirme Yaklaşımları

STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Anagün, S. Ş.; Özden, M., Editör, Vizetek, ss.245-276, 2023

2. Problem Çözme Becerisi

21. Yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, Kabataş Memiş Esra, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.214-239, 2021

3. ETKİLİ BİR BİLİM MERKEZİ GEZİSİ SÜRECİNDE ÖĞRE TMEN VEBİLİM MERKEZİ EĞİ TMENLERİNİN ROLLERİ VE BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ .

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.287-307, 2019
Metrikler

Yayın

23

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

57

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları