SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Eğitim Alanında Ölçek Geliştirme Süreci: Bir İçerik Analizi Çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.191-199, 2018 (Hakemli Dergi)
Comparison of Objective and Subjective Methods on Determination of Differential Item Functioning
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.9, ss.1435-1446, 2017 (Scopus)
The Terms Used in Gifted and Talented Education in Turkey, Relevant Legal Framework and Educational Practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
Using Generalizability Theory to Investigate The Reliability of Peer Assessment
Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.3, ss.5574-5586, 2016 (Hakemli Dergi)
An Analysis of Peer Assessment through Many Facet Rasch Model
Journal of Education and Practice
, cilt.7, sa.32, ss.172-181, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Eğitsel Uygulamalar ve Özerklik İnançlarının Öğretmenlerin Mesleki Gelişim İhtiyaçları Bağlamında İncelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.385-392
Sıralama Yargılarına Dayalı Ölçeklemede Uyarıcıların Yargıcılara Hangi Sırada Sunulduğu Ölçekleme Sonuçlarını Etkiler mi?
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022
Eğitimde Başarı Testi Geliştirme Sürecinin İncelenmesi
İzmir Demokrasi Üniversitesi- I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019
Madde/ Modül Seçme Yöntemlerinin Karşılaştırılması: Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test ve Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Çok Aşamalı Test Uygulaması
VI. International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018
Sözel Yetenek Testinde Kısa Cevaplı ve Çoktan Seçmeli Madde Türünden Elde Edilen Sonuçların Karşılaştırılması
VI. International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018
Öğretmen ve Öğrenci Özellikleri Matematik Başarısını Nasıl Etkilemektedir?: Türkiye ve Singapur Örneği”.
17th Primary Teacher Education Symposium, 11 - 14 Nisan 2018
Kapsayıcı Eğitimde Sınıf İçi Uygulamalar Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması-İlkokul Öğretmen Formu
17th Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
PISA Başarısının İstatistiki Bölgelere Göre Karşılaştırılması: Bir VZA Örneği
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
Sınıfında Üstün Yetenekli ve Tipik Öğrenci Bulunan İlkokul Öğretmenlerinin Eğitsel ve Kişisel-Sosyal Alanda Kullandıkları Stratejilerin Ülkelerarası Karşılaştırılması.
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test Uygulamalarında Madde Havuzu Özelliklerinin Yetenek Parametresi Kestirimine Etkisi
IV. International Eurosian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Pisa 2015 Sonuçlarına Göre Fen Okuryazarlığında Kullanılan Öğretmen Stratejileri: Türkiye, Finlandiya ve Singapur
26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1332-1333
Sınıf Öğretmeni Adaylarının 5e Öğretim Yöntemine Dayalı Öğretim Ortamı Hazırlama Yeterlikleri
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.1-368
Öğretmenlerin Okul Aile ve Toplumla İlişkilere İlişkin Yeterlik Algıları
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Ölçek Uyarlama Makalelerinin İncelenmesi
IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014
İkili Karşılaştırma ve Sıralama Yargıları Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması Üzerine Bir Çalışma
IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014
The Opinions of pre-Service Teachers about the Time Dedicated to the Teaching of Assessment Tools
14th International Conference Evaluation in Education in the Balkan Countries, 16 - 18 Haziran 2011
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Yeterlilik Algılarının İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010
Alternative Assessment Techniques in Science Education Programmes
Deutsche Physikalische Gesellschaft Fachverband Didaktik, 8 - 12 Mart 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021
Araştırma Probleminin Tanımlanması
Eğitimde Araştırma Yöntemleri: Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler, Çetin, Bayram; İlhan, Mustafa; Şahin, Melek Gülşah, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-99, 2021
Bilimsel Araştırmaya Temel Oluşturan Ölçme Kavramları
Eğitimde Araştırma Yöntemleri: Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler, Çetin Bayram, İlhan Mustafa, Şahin Melek Gülşah, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.2-34, 2021
Performansa Dayalı Değerlendirme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Çetin Bayram, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.217-268, 2019
Strategy Guide Book
Pegem A., 2017
Ortak Dağılım ve Korelasyon Katsayısı
Sosyal Bilimler için İstatistik, Neşe Güler, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.157-192, 2016
The project "strategies for talented and gifted pupils teachers"
Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.315-326, 2016
Tartışma
Madde Tepki Kuramı Item Response Theory, Hülya Kelecioğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.111-117, 2016
Korelasyon ve Regresyon
Psikoloji İçin İstatistiksel Metotlar, Yaşar Baykul, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.251-293, 2016
Varsayımlar
Madde Tepki Kuramı Item Response Theory, Hülya Kelecioğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.38-60, 2016
Ek Okuma
Madde Tepki Kuramı Item Response Theory, Hülya Kelecioğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.118-119, 2016
Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
Developments in Educational Science, R. Efe I. Koleva E. Atasoy İ. Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.271-284, 2016
Mutlak ve Bağıl Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme, Prof. Dr. Şener Büyüköztürk, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-19, 2014