Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Öğretmen Adaylarının Öz-Akran-Öğretmen Değerlendirmesine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.26, no.4, pp.1-9, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Alanında Ölçek Geliştirme Süreci: Bir İçerik Analizi Çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.26, no.1, pp.191-199, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Comparison of Objective and Subjective Methods on Determination of Differential Item Functioning
Universal Journal of Educational Research
, vol.5, no.9, pp.1435-1446, 2017 (Scopus)
The Terms Used in Gifted and Talented Education in Turkey, Relevant Legal Framework and Educational Practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, vol.9, no.1, pp.1-16, 2017 (Peer-Reviewed Journal)



Using Generalizability Theory to Investigate The Reliability of Peer Assessment
Journal of Human Sciences
, vol.13, no.3, pp.5574-5586, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
An Analysis of Peer Assessment through Many Facet Rasch Model
Journal of Education and Practice
, vol.7, no.32, pp.172-181, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test Uygulamalarında Farklı Sonlandırma Kurallarının Ölçme Kesinliği ve Test Uzunluğu Açısından Karşılaştırılması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.28, no.1, pp.31-52, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Eğitimde Başarı Testi Geliştirme Sürecinin İncelenmesi
İzmir Demokrasi Üniversitesi- I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Turkey, 4 - 06 October 2019
Madde/ Modül Seçme Yöntemlerinin Karşılaştırılması: Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test ve Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Çok Aşamalı Test Uygulaması
VI. International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 September 2018
Sözel Yetenek Testinde Kısa Cevaplı ve Çoktan Seçmeli Madde Türünden Elde Edilen Sonuçların Karşılaştırılması
VI. International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 September 2018
Öğretmen ve Öğrenci Özellikleri Matematik Başarısını Nasıl Etkilemektedir?: Türkiye ve Singapur Örneği”.
17th Primary Teacher Education Symposium, 11 - 14 April 2018
Kapsayıcı Eğitimde Sınıf İçi Uygulamalar Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması-İlkokul Öğretmen Formu
17th Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018
PISA Başarısının İstatistiki Bölgelere Göre Karşılaştırılması: Bir VZA Örneği
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017
Sınıfında Üstün Yetenekli ve Tipik Öğrenci Bulunan İlkokul Öğretmenlerinin Eğitsel ve Kişisel-Sosyal Alanda Kullandıkları Stratejilerin Ülkelerarası Karşılaştırılması.
International Talented and Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, Ankara, Turkey, 4 - 06 May 2017
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test Uygulamalarında Madde Havuzu Özelliklerinin Yetenek Parametresi Kestirimine Etkisi
IV. International Eurosian Educational Research Congress, 11 - 14 May 2017
Pisa 2015 Sonuçlarına Göre Fen Okuryazarlığında Kullanılan Öğretmen Stratejileri: Türkiye, Finlandiya ve Singapur
26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.1332-1333
Sınıf Öğretmeni Adaylarının 5e Öğretim Yöntemine Dayalı Öğretim Ortamı Hazırlama Yeterlikleri
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, pp.1-368
Öğretmenlerin Okul Aile ve Toplumla İlişkilere İlişkin Yeterlik Algıları
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 May - 03 June 2016
Üstün Yetenekli ve Zekâlı Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Stratejiler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 May - 03 June 2016
İkili Karşılaştırma ve Sıralama Yargıları Ölçekleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması Üzerine Bir Çalışma
IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Değerlendirme Kongresi, Turkey, 9 - 13 June 2014
Eğitim Bilimleri Alanında Yapılan Ölçek Uyarlama Makalelerinin İncelenmesi
IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı), Turkey, 9 - 13 June 2014
Akran Değerlendirmede Genellenebilirlik Kuramı Uygulamaları
III.Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Turkey, 19 - 21 September 2012
The Opinions of pre-Service Teachers about the Time Dedicated to the Teaching of Assessment Tools
14th International Conference Evaluation in Education in the Balkan Countries, 16 - 18 June 2011
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Yeterlilik Algılarının İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 May 2010
Alternative Assessment Techniques in Science Education Programmes
Deutsche Physikalische Gesellschaft Fachverband Didaktik, 8 - 12 March 2010
Books & Book Chapters
Performansa Dayalı Değerlendirme
in: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Çetin Bayram, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.217-268, 2019
Strategy Guide Book
Pegem A., 2017
Korelasyon ve Regresyon
in: Psikoloji İçin İstatistiksel Metotlar, Yaşar Baykul, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.251-293, 2016
Varsayımlar
in: Madde Tepki Kuramı Item Response Theory, Hülya Kelecioğlu, Editor, Nobel, Ankara, pp.38-60, 2016
Ortak Dağılım ve Korelasyon Katsayısı
in: Sosyal Bilimler için İstatistik, Neşe Güler, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.157-192, 2016
The project "strategies for talented and gifted pupils teachers"
in: Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editor, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, pp.315-326, 2016
Tartışma
in: Madde Tepki Kuramı Item Response Theory, Hülya Kelecioğlu, Editor, Nobel, Ankara, pp.111-117, 2016
Ek Okuma
in: Madde Tepki Kuramı Item Response Theory, Hülya Kelecioğlu, Editor, Nobel, Ankara, pp.118-119, 2016
Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
in: Developments in Educational Science, R. Efe I. Koleva E. Atasoy İ. Cürebal, Editor, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, pp.271-284, 2016
Mutlak ve Bağıl Değerlendirme
in: Ölçme ve Değerlendirme, Prof. Dr. Şener Büyüköztürk, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, pp.1-19, 2014