Makaleler
40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (11)
Scopus (12)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (10)
3. Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinin Yüz Yüze ve Uzaktan Yürütülmesi Hakkında Alandaki Akademisyenler Ne Düşünüyor?
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.1217-1258, 2024 (Hakemli Dergi)
4. A Study on the Use of the Rasch Model in the Analysis of Data Collected by Ranking Judgments
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.241-261, 2024 (Hakemli Dergi)
6. Teacher Autonomy and Professionalism as Predictors of Curriculum Adaptation Patterns
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.44, sa.2, ss.1281-1321, 2024 (TRDizin)
11. Analyzing Classroom Climate From Teachers’ Perspectives: A Qualitative Study
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.2, ss.151-165, 2023 (Hakemli Dergi)
28. Eğitim Alanında Ölçek Geliştirme Süreci: Bir İçerik Analizi Çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.191-199, 2018 (Hakemli Dergi)
29. Comparison of Objective and Subjective Methods on Determination of Differential Item Functioning
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.9, ss.1435-1446, 2017 (Scopus)
30. The Terms Used in Gifted and Talented Education in Turkey, Relevant Legal Framework and Educational Practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.9, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
33. An Analysis of Peer Assessment through Many Facet Rasch Model
Journal of Education and Practice
, cilt.7, sa.32, ss.172-181, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. Yapay Zeka Tarafından Oluşturulan Olgu Temelli Çoktan Seçmeli Maddelerin Değerlendirilmesi: Pediatri Örneği
Uluslararası Ölçme Seçme ve Yerleştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, ss.160-161, (Özet Bildiri)
2. Puanlayıcı Güvenirliği ile İlgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi
2nd International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
4. Eğitsel Uygulamalar ve Özerklik İnançlarının Öğretmenlerin Mesleki Gelişim İhtiyaçları Bağlamında İncelenmesi
10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.385-392, (Özet Bildiri)
5. Sıralama Yargılarına Dayalı Ölçeklemede Uyarıcıların Yargıcılara Hangi Sırada Sunulduğu Ölçekleme Sonuçlarını Etkiler mi?
8. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
7. ÖSYM Sınavlarında Engelli Salon Görevlisi Olarak Bulunan Akademisyenlerin Engelli Adaylara Yönelik Sınav Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
VII. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
10. Eğitimde Başarı Testi Geliştirme Sürecinin İncelenmesi
İzmir Demokrasi Üniversitesi- I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
Kitaplar
17
3. Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2021
4. Bilimsel Araştırmaya Temel Oluşturan Ölçme Kavramları
Eğitimde Araştırma Yöntemleri: Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler, Çetin Bayram, İlhan Mustafa, Şahin Melek Gülşah, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.2-34, 2021
5. Araştırma Probleminin Tanımlanması
Eğitimde Araştırma Yöntemleri: Temel Kavramlar, İlkeler ve Süreçler, Çetin, Bayram; İlhan, Mustafa; Şahin, Melek Gülşah, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-99, 2021
6. Performansa Dayalı Değerlendirme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Çetin Bayram, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.217-268, 2019
7. Strategy Guide Book
Pegem A., 2017
8. The project "strategies for talented and gifted pupils teachers"
Current Advances in Education, Emin ATASOY, Recep EFE, Iwona JAZDZEWSKA, Hülya YALDIR, Editör, St.Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.315-326, 2016
9. The Project “Strategies for Talented and Gifted Pupils’ Teachers”
Current Advances in Education, Emin Atasoy Recep Efe Iwona Jażdżewska Hülya Yaldır, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.315-325, 2016
10. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
Developments in Educational Sciences, Recep EFE Irina KOLEVA Emin ATASOY İsa CÜREBAL, Editör, ST. Kliment Ohridski University Press, ss.271-284, 2016
11. Educational and Instructional Strategies for the Education of Talented and Gifted Children
Developments in Educational Science, R. Efe I. Koleva E. Atasoy İ. Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.271-284, 2016
12. Tartışma
Madde Tepki Kuramı Item Response Theory, Hülya Kelecioğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.111-117, 2016
13. Ek Okuma
Madde Tepki Kuramı Item Response Theory, Hülya Kelecioğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.118-119, 2016
14. Korelasyon ve Regresyon
Psikoloji İçin İstatistiksel Metotlar, Yaşar Baykul, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.251-293, 2016
15. Varsayımlar
Madde Tepki Kuramı Item Response Theory, Hülya Kelecioğlu, Editör, Nobel, Ankara, ss.38-60, 2016
16. Ortak Dağılım ve Korelasyon Katsayısı
Sosyal Bilimler için İstatistik, Neşe Güler, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.157-192, 2016
17. Mutlak ve Bağıl Değerlendirme
Ölçme ve Değerlendirme, Prof. Dr. Şener Büyüköztürk, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-19, 2014