Makaleler
10
Tümü (10)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (4)
9. The Reliability and Validity of the Home Early Literacy Environment Questionnaire
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.444-459, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
1. Çocuk Kitabı Seçiminde Ebeveyn Görüşlerinin FarklıDeğişkenlere Göre İncelenmesi
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öz Bakım Becerilerinin Farklı Değişkenlere ve Ebeveyn Görüşlerine Göre İncelenmesi: Ankara İli Örneği
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
3. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Çocuklukta Müzik Eğitimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Ailelerin Okul Öncesi Çağındaki Çocuklarının Televizyon ve Çizgi Film Seyretme Alışkanlıkları Üzerindeki Etkileri
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
9. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ BECERİLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİ VE PROBLEM DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
10. The Effects of Preschool Preservice Teachers Level of Knowledge and Education Concerning Children With Special Needs on Their Attitudes Towards Inclusive Practices
The 8th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, Prague, Çek Cumhuriyeti, 14 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
11. Etkileşimli kitap okuma programının alıcı ve ifade edici dil becerilerine etkisinin incelenmesi
7. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
13. Effectiveness of dialogic book reading to improve early literacy skills of kindergartners
28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
2. Classroom Management in Early Childhood Education
Developments in Social Sciences, EFE Recep, PENKOVA Rositsa, WENDT Jan A., SAPAROV Kuat T., BERDENOV Jaras G., Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, sofya, ss.121-130, 2017
3. Okul Öncesi Eğitimde Kaynaştırma Uygulamaları
2017 ÖABT Okul Öncesi Öğretmenliği Soru Bankası (Cevap Açıklamalı), Prof Dr. Ümit Deniz, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.323-352, 2017
4. Social Skills and Problematic Behaviors in the Pre-school Period
Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe Irina Koleva Emin Atasoy Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.357-368, 2017
5. Inclusion, Social Acceptance andEmpathy in Early Childhood
Educational Research and Practice, Koleva irina, Duman Gökhan, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.18-27, 2017
6. Okul Öncesi Eğitimde Kaynaştırma Uygulamaları
Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi 2016 Okul Öncesi Öğretmenliği Öğretmenliği Soru Bankası, Doç. Dr. Ümit DENİZ, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.223-242, 2016
7. Oyun ve Reçete: İngiltere’deki Ulusal Gelişimlerin Etkisi
Erken Çocukluk Eğitim ve Bakımında Akran İlişkileri, Tüfekci Aysel, Deniz Ümit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.49-60, 2013
8. Engelli Çocukların Kaynaştırılması: Akran İlişkileri ve Arkadaşlıkların Teşvik Edilmesi
Erken Çocukluk Eğitim ve Bakımında Akran İlişkileri, Tüfekci Aysel, Deniz Ümit, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.102-112, 2013
9. Okulöncesi Dönemde Kaynaştırma ve Eğitimin Bireyselleştirilmesi
Özel Öğretim Yöntemleri-II, Arzu Arıkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.181-214, 2013