Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Çocuk Kitabı Seçiminde Ebeveyn Görüşlerinin FarklıDeğişkenlere Göre İncelenmesi

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

3. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Çocuklukta Müzik Eğitimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. Okul Öncesi Çocukların Oynama Eğilimlerinin İncelenmesi

3rd International Congress of Eurasian Social Sciences, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

5. AİLELERİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMU TERCİH EDERKEN GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURDUKLARI KRİTERLERİN İNCELENMESİ

III. INES ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESi, Alanya/ANTALYA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.387-393, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUĞA SAHİP ANNELERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

III. INES ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESi, Alanya/ANTALYA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.394-401, (Tam Metin Bildiri)

7. Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Benlik Saygısı ve İletişim Becerilerinin İncelenmesi

5. Uluslarası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.13-14, (Özet Bildiri)

13. Effectiveness of dialogic book reading to improve early literacy skills of kindergartners

28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Bir Erken Müdahale Programı Olarak Etkileşimli Kitap Okuma Programının Etkililiğinin İncelenmesi

22.Özel Eğitim Kongresi Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

16. Early childhood images in İslam and Turkey

The 12th Conference of Reconceptualizing Early Childhood Research, Theory, and Practice, Oslo, Norveç, 24 - 28 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

1. Play and Its Features in Preschool Period

Theory and Practice in Social Sciences, , Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.200-211, 2019

2. Classroom Management in Early Childhood Education

Developments in Social Sciences, EFE Recep, PENKOVA Rositsa, WENDT Jan A., SAPAROV Kuat T., BERDENOV Jaras G., Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, sofya, ss.121-130, 2017

3. Okul Öncesi Eğitimde Kaynaştırma Uygulamaları

2017 ÖABT Okul Öncesi Öğretmenliği Soru Bankası (Cevap Açıklamalı), Prof Dr. Ümit Deniz, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.323-352, 2017

4. Social Skills and Problematic Behaviors in the Pre-school Period

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe Irina Koleva Emin Atasoy Violeta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofya, ss.357-368, 2017

5. Inclusion, Social Acceptance andEmpathy in Early Childhood

Educational Research and Practice, Koleva irina, Duman Gökhan, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, sofya, ss.18-27, 2017

6. Okul Öncesi Eğitimde Kaynaştırma Uygulamaları

Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi 2016 Okul Öncesi Öğretmenliği Öğretmenliği Soru Bankası, Doç. Dr. Ümit DENİZ, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.223-242, 2016

7. Oyun ve Reçete: İngiltere’deki Ulusal Gelişimlerin Etkisi

Erken Çocukluk Eğitim ve Bakımında Akran İlişkileri, Tüfekci Aysel, Deniz Ümit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.49-60, 2013

8. Engelli Çocukların Kaynaştırılması: Akran İlişkileri ve Arkadaşlıkların Teşvik Edilmesi

Erken Çocukluk Eğitim ve Bakımında Akran İlişkileri, Tüfekci Aysel, Deniz Ümit, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.102-112, 2013

9. Okulöncesi Dönemde Kaynaştırma ve Eğitimin Bireyselleştirilmesi

Özel Öğretim Yöntemleri-II, Arzu Arıkan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.181-214, 2013
Metrikler

Yayın

35

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları