Eğitim Bilgileri
2010 - 2015
2010 - 2015Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
Özel eğitim ve iş uygulama merkezlerinde görev yapan branş öğretmenlerinin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Akademik Ünvanlar / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Ordu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Makaleler
Tümü (3)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
2019
20191. Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İleSunulan Kavram Öğretiminin Etkisi
Altun Könez N., Çelik A., Apaydın G., Yılmaz B., Aykut Ç.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.208-230, 2019 (TRDizin)
2018
20182. Türkiye’de okul öncesi kaynaştırma konusunda yapılan araştırmalar bize neler söylüyor?
Bakkaloğlu H., Yılmaz B., Altun Könez N., Yalçın G.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.119-150, 2018 (TRDizin)
2017
20173. Developing An Attitude Scale Towards Special Education As A Teaching Profession: A Test Study
Küçüközyiğit M. S., Altun Könez N., Yılmaz B.
Journal of the InternationalSociety for TeacherEducation , cilt.21, sa.2, ss.27-40, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Uygulama Evlerinin Kullanımına Yönelik Düzenlenen Çok Bileşenli Hizmet İçi Eğitime İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
ALTUN KÖNEZ N., APAYDIN G., ATBAŞI Z.
2. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 28 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. Özel Eğitim Uygulama Okullarında Günlük Yaşam ve Öz Bakım Becerilerinin Öğretimi ile İlgili Neler Yapılıyor?
APAYDIN G., ALTUN KÖNEZ N., ATBAŞI Z.
International Congress on Scıence and Education, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
20183. Özel Eğitimde Uygulanan İşbirlikli Öğretime Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Demirtaş Ş., Kan A., Aslan C., Barutçu G., Şahin C., Şentürk I., et al.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 Mart 2018, ss.532, (Özet Bildiri)
2017
20174. Özel Eğitim Öğretmenliği Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirmesi
KÜÇÜKÖZYİĞİT M. S., ALTUN KÖNEZ N., YILMAZ B., KARAKOÇ T.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
20165. Türkiye’de Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Neler Söylüyor?
BAKKALOĞLU H., YILMAZ B., ALTUN KÖNEZ N., YALÇIN G., TAŞLIBEYAZ H. F., ACUNGİL A. T.
26. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
20166. Kavramların Günlük Yaşam Becerilerinin İçerisine Gömülerek Zihin Engelli Öğrencilere Kazandırılması
ALTUN KÖNEZ N., ÇELİK A., APAYDIN G., YILMAZ B., AYKUT Ç.
Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
20167. Early Childhood Inclusion from Parents Perspectives
YILMAZ B., ALTUN KÖNEZ N., TAVİL Y. Z.
International Society on Early Intervention Conference Stockholm, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
20168. Analyzing Training Policies Of Teacher Candidates In The Progress Of Training Special Education Teachers
Altun Könez N., Karasu N.
Teacher Education In Special Education, Vocational Training And Sports (ELMİS 2016), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
20169. Özel eğitim öğretmeni yetiştirme sürecinde adaylık eğiim politikalarının incelenmesi
ALTUN KÖNEZ N., KARASU N.
III. ELMIS (TT and VES) ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, 12 - 15 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201610. Development of Orientation and Mobility Skill Assessment Tool (OMSAT/YOBDA ) for Visually Impaired Students
ARSLANTEKİN B., DOĞANAY BİLGİ A., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AKI E., Sıdıka E., UYSAL M., et al.
INTCESS 2016, 3rd International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. Development of Orientation and Mobility Skill Assessment Tool OMSAT YOBDA for Visually Impaired Students
ARSLANTEKİN B., DOĞANAY BİLGİ A., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AKI E., SAĞLIK S., UYSAL M., et al.
INTCESS 2016- 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
201612. DEVELOPMENT OF ORIENTATION AND MOBILITY SKILL ASSESSMENTTOOL (OMSAT/YOBDA) FOR VISUALLY IMPAIRED STUDENTS
ARSLANTEKİN B., DOĞANAY BİLGİ A., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AKI E., ERSOY SAĞLIK S., UYSAL M., et al.
INTCESS2016 3rd International Conference on Education and Social Sciences, 8 - 10 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2015
201513. Özel Eğitim ve İş Uygulama Merkezlerinde Görev Yapan Branş Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi
ALTUN KÖNEZ N., DAYI E.
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
201514. Ayrıştırılmış eğitim ortamında gömülü öğretimle sunulan kavram öğretiminin zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin kavram edinimine etkisi
ALTUN KÖNEZ N., ÇELİK A., YILMAZ B., APAYDIN G., AYKUT Ç.
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
201515. ÖZEL EĞİTİM VE İŞ UYGULAMA MERKEZLERİNDE GÖREV YAPAN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN HİZMET İÇİ EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ
ALTUN KÖNEZ N., DAYI E.
25. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
201516. AYRIŞTIRILMIŞ EĞİTİM ORTAMINDA GÖMÜLÜ ÖĞRETİMLE SUNULAN KAVRAM ÖĞRETİMİNİN ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERİN KAVRAM EDİNİMİNE ETKİSİ
ALTUN KÖNEZ N., ÇELİK A., YILMAZ B., APAYDIN G., AYKUT Ç.
25. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
201517. Examining of The Studies About In Service Training for Special Education in Turkey
ALTUN KÖNEZ N., DAYI E.
Pedagogical Action for a European Dimension in Educators' Induction Approaches - European Symposium, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201518. Examining of The Studies of The Studies About In service Training for Special Education in Turkey
ALTUN KÖNEZ N., DAYI E.
Paedeia-Pedagogical Action for a European Dimension in Educators’ Induction Approaches-European Symposium, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
201419. Özel Eğitim Bölümü Uygulama Öğretim Elemanlarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi hakkındaki Görüşleri
DAYI E., ÇELİK A., ALTUN KÖNEZ N.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201420. Rehberlik ve Araştırma Merkezi Dosyalarinin Süreç Ürünü Olarak Incelenmesi
Özkubat U., Karasu N., Yılmaz B., Altun Könez N.
24. Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201421. Türkiye’de Özel Eğitim Alanına İlişkin Araştırma Eğilimleri: 2004-2014 Dönemi Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Özkubat U., Karasu N., Yılmaz B., Altun Könez N.
24.Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201422. Türkiye’xxde Özel Eğitim Alanına İlişkin Araştırma Eğilimleri: 2004-2014 Dönemi Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
ÖZKUBAT U., KARASU N., ALTUN KÖNEZ N., YILMAZ B.
24. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201423. Özel Eğitimde Öğretmen Kalite Göstergelerinin Karşılaştırılması
Altun Könez N., Karasu N.
Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV-ISPITE2014, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. Küçük Değişiklikler, Büyük Farklılıklar: Okul Öncesi Sınıflar İçin Öğretimsel Uyarlamalar
Yılmaz B., Altun Könez N.
Kapsayıcı Eğitimde Öğretmenin Yol Haritası, Kürşat Dulkadir,Semra Şahin,Ayşenur Arat Odacı, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.24-57, 2019
2018
20182. UYGULAMA EVLERİ BECERİ ÖĞRETİMİ
KARASU N., AYKUT Ç., ATBAŞI Z., ALTUN KÖNEZ N., APAYDIN G.
MEB, 2018
2018
20183. Erken Çocukluk Ortamlarında Aşamalı Destek Modelleri Uygulamalarını Destekleme
ALTUN KÖNEZ N.
Erken Çocukluk Özel Eğtiim El Kitabı, Hatice Bakkaloğlu, Şeyda Demir, Editör, Anı Yayıncılık, ss.249-266, 2018
2017
20174. Olumlu Davranış Destekleri: Sorunlu DavranışlarınYönetimi ve Önlenmesi
ALTUN KÖNEZ N.
OKUL ÖNCESİ BÜTÜNLEŞTİRMEYİ HAYATA GEÇİRME, ÇOCUKLAR, ÖĞRETMENLER VE OKULLARI DESTEKLEYEN STRATEJİLERİ, DOÇ. DR. HATİCE BAKKALOĞLU, PROF. DR. BÜLBİN SUCUOĞLU, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.195-218, 2017