Makaleler
5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
1. Yetersizlikten Etkilenmiş ve Tipik Gelişim Gösteren Çocukların Anne Görüşleri: Cinsel İstismar
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.112-133, 2022 (Hakemli Dergi)
2. Investigating Content Teachers’ Opinions on Inclusive Education of Visually Impaired Students
International Journal of Progressive Education
, cilt.18, sa.6, ss.76-95, 2022 (Hakemli Dergi)
3. Özel gereksinimli çocuğa sahip babaların covid-19 sürecinde sunulan online eğitimlere ilişkin görüşleri.
ASED | Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.148-162, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
58
2. Yetersizlikten Etkilenmiş ve Normal Gelişim Gösteren Çocukların Cinsel İstismardan Korunmaları HakkındaEbeveyn Görüşlerinin İncelenmesi
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
4. Ortaokula devam eden görme engelli öğrencilerin yazma kaygı düzeyleri
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. Görme engelli öğrencilerin Braille kısaltmaları kullanma yetkinlikleri
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
9. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ AZ GÖREN ÇOCUĞUN ODAKLANMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNDE İŞLEVSEL GÖRME ETKİNLİK PROGRAMININ (İGEP) ETKİSİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. GÖRME ENGELLİ ÇOCUĞA SAHİP OLAN AİLELERİN YASAL HAKLARI KONUSUNDA BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
11. İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNLUĞUNUN BELİRLENMESİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
12. ZİHİNSEL ENGELLİ ERGENLERE İPAD ARACILIĞI İLE ALIŞVERİŞ YAPMA BECERİSİNİN ÖĞRETİMİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Görme Engelli Çocuğa Sahip Olan Ailelerin Yasal Hakları Konusunda Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
17. İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNUĞUNUN BELİRLENMESİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
18. Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik öğretim tasarımı yapılırken dikkat edilmesi gereken ilkeler
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
19. The Determination of the of the Awareness Levels of Low Vision Students with Reference to Their Visual Skills
ELMIS, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
22. Az gören öğrencilerin işlevsel görme becerilerinin değerlendirilmesi Assessment of functional vision skills low vision stundents
Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports Congress, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
23. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
ELMIS Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
25. The Determination of the Awareness Levels of Low vision Students with Reference to Their Visual Skills
III. ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
26. Görme Engelliler Okullarında ve Kaynaştırma Eğitim Ortamlarındaki Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Becerilerinin Karşılaştırılması
ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
28. Behaviours Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
29. Educational Environments and Placement Processes of Students with Low Vision in TURKEY
8. ICEVI Europan Conferance, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
30. Functional Vision Assessment of Students with Low Vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI Europan Conferance, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
31. Creation of Performance Activities for Students on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
32. Educational Enviroments and Placement processes of Student with Low Vision in Turkey
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
33. Awareness of Student with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
34. Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
35. Functional Vision Assessment of Students with Low vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool (Pre-Application)
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
36. The Effect of the Training Program Provided to Proffessionals for the Use of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
37. Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliabilitiy of Gazi Functional Vision Assesment Tool
8th ICEVI, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
39. Behaviors Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading
8. ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
40. Creation of Performance Activities fort he Studies on Validity and Reliablility of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
41. Awareness os Students with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities
8.ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
42. The Effect of The Training Program Provided To Professionals for The Use of Gazi Functional Vision Assessment Toll
8. ICEVI Europan Conferance., İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
43. GAZİ İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI
3. ULUSLARASI KÖR VE AZ GÖRENLERİN EĞİTİMİ REHABİLİTASYON SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2012, ss.196-205, (Tam Metin Bildiri)
44. AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN GÖRME ALANLARINA İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.79, (Özet Bildiri)
45. İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI İLE AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN UZAK GÖRME BECERİLERİNE İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.76, (Özet Bildiri)
46. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Uzak Görme Becerilerine İlişkin Görsel Performanslarının Ölçümlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
47. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 Ekim - 12 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
48. Az Gören Öğrencilerin Okuma Yazma ve Bağımsız Hareket Alanlarına Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları ile Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.77-78, (Özet Bildiri)
49. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Görme Becerilerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
50. İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Az Gören Öğrencilerin Görme Becerilenden Uzak Görme Becerilerine İlişkin Görsel Performanslarının Ölçümlenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
51. Az Gören Öğrencilerin Okuma, Yazma Ve Bağımsız Hareket Alanlarında Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları İle Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
52. Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Görme Becerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
53. AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI İLE GÖRME BECERİLERİNDEN YAKIN GÖRME BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.74, (Özet Bildiri)
54. Az Gören Öğrencilerin Okuma Hızlarının Belirlenmesi
21. Uusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
55. Görme Engelli Gazilere Hizmet Veren Meslek Elemanlarına Beceri Öğretimine (Günlük Yaşam ve Bağımsız Hareket) Yönelik Verilen Eğitim Programının Etkililiği
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
56. İlköğretim Müfettişlerinin Özel Eğitim Öğretmenlerini Değerlendirme Kriterleri İle Özel Eğitim Öğretmen Yeterlikleri Arasındaki İlişki
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
57. Kısa Deneysel Analizle Az Gören Öğrencilerde Okuma Hızında Etkiliği Olan Sağaltım Yönteminin Seçimi
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 01 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
58. Kısa Deneysel Analizle Az Gören Öğrencilerin Okuma Hızının Artırılmasında Ayrı ve Birleştirilmiş Olarak Sunulan Beceri ve Performans Temelli Sağaltım Tekniklerinden Etkili Olanın Belirlenmesi
1. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 01 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
1. Teaching Science Concepts To Students With Visual Impairment: Using Assistive Technologies
ACADEMIC RESEARCH and REVIEWS
in EDUCATIONAL SCIENCE, Aydın KIZILASLAN, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.5-31, 2021
2. Görme Yetersizliği Olan Çocuklara Yönelik İlk Okuma Yazma Öğretimi Strateji/Teknikler
Özel Eğitimde İlk Okuma Yazma Öğretimi, Macid Ayhan MELEKOĞLU, Hüseyin ANILAN, Editör, VİZE AKADEMİK, Ankara, ss.389-425, 2021
Metrikler
Yayın (WoS)
4
Yayın (Scopus)
6
Atıf (WoS)
19
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
10
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
9
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
15
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
22
H-İndeks (Sobiad)
3
Atıf (Diğer Toplam)
69
Proje
5
Tez Danışmanlığı
20