Makaleler
4
Tümü (4)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
3. Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının konik kavramı bağlamında konu alan bilgilerinin pedagojik alan bilgileri üzerine yansımaları
Route Education and Social Science Journal
, cilt.3, sa.3, ss.120-143, 2016 (Hakemli Dergi)
4. Darboux Frame of a Curve Lying on a LightlikeSurface
MATHEMATICAL SCIENCES AND APPLICATIONS E-NOTES
, cilt.4, sa.2, ss.121-130, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
2. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişime Dair Farkındalıklarının İncelenmesi
X. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
3. Problem Çözme Sürecinde Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi: Tetikleyici Soru Sorma Becerisi Bağlamı
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
4. Dikkat Etme Becerisinin Video Analizleri Aracılığıyla İncelenmesi: Kıdemli Bir Maematik Öğretmeni Durumu
ERPA International Congresses on Education 2018, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
5. THE VALUES OF MATHEMATICS TEACHERS REGARDING STUDENTS’ THINKING: THE PERSPECTIVE OF PAYING ATTENTION
III. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
6. Matematik Öğretmen Adaylarının Video Analizleri Bağlamında Farkındalıklarının İncelenmesi
Vth International Eurasian Educational Research Congress (ejercongress), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
7. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE SAYI OLARAK SIFIR
III. Ines International Education and SocialScience Congress, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
10. Unpacking concept definition: The case of prospective mathematics teachers
5th International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
11. Prospective Secondary Mathematics Teachers’ Prompting in the Problem-Solving Process: The Context of Metacognitive Strategies
The 19th Conference On Problem Solving İn Mathematics Education, Promath 2017, Budapest, Macaristan, 30 Ağustos - 01 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
12. Cognitive-Metacognitive Process Through Mathematical Problem Solving in A Small Group: Dynamic Geometry Systems or Paper-pencil Environments?
The 19th Conference On Problem Solving İn Mathematics Education, Promath 2017, Budapest, Macaristan, 30 Ağustos - 01 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
13. Proof Evaluation: Mathematicians and Prospective Mathematics Teachers’ Perspectives
6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications-IECMSA, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
14. The concept of zero: A comparison of students with learning disability vs non-learning disability
International Eurasian Conference on Mathematical sciences and applications, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
18. Reflections of Prospective Secondary Mathematics Teachers Subject Matter Knowledge on Pedagogical Content Knowledge The context of Conics
XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
19. Is This Mathematical Proof Convincing or Not
XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
2. Dönüşüm Geometrisi
Matematik Öğretiminin Temelleri, Doç. Dr. Güney Hacıömeroğlu, Prof. Dr. Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.215-300, 2019