Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

2. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişime Dair Farkındalıklarının İncelenmesi

X. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

3. Problem Çözme Sürecinde Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi: Tetikleyici Soru Sorma Becerisi Bağlamı

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

4. Dikkat Etme Becerisinin Video Analizleri Aracılığıyla İncelenmesi: Kıdemli Bir Maematik Öğretmeni Durumu

ERPA International Congresses on Education 2018, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

5. THE VALUES OF MATHEMATICS TEACHERS REGARDING STUDENTS’ THINKING: THE PERSPECTIVE OF PAYING ATTENTION

III. Uluslararası Değerler Eğitimi Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

6. Matematik Öğretmen Adaylarının Video Analizleri Bağlamında Farkındalıklarının İncelenmesi

Vth International Eurasian Educational Research Congress (ejercongress), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

7. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE SAYI OLARAK SIFIR

III. Ines International Education and SocialScience Congress, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

8. Examination of Teacher Competencies in Inclusive Math Class: What and how do teachers notice?

27th International Conference on Educational Science, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

9. Examination of decision-making skill in the context of critical situations

ERPA International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, cilt.48, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

10. Unpacking concept definition: The case of prospective mathematics teachers

5th International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Prospective Secondary Mathematics Teachers’ Prompting in the Problem-Solving Process: The Context of Metacognitive Strategies

The 19th Conference On Problem Solving İn Mathematics Education, Promath 2017, Budapest, Macaristan, 30 Ağustos - 01 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

12. Cognitive-Metacognitive Process Through Mathematical Problem Solving in A Small Group: Dynamic Geometry Systems or Paper-pencil Environments?

The 19th Conference On Problem Solving İn Mathematics Education, Promath 2017, Budapest, Macaristan, 30 Ağustos - 01 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

13. Proof Evaluation: Mathematicians and Prospective Mathematics Teachers’ Perspectives

6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications-IECMSA, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

14. The concept of zero: A comparison of students with learning disability vs non-learning disability

International Eurasian Conference on Mathematical sciences and applications, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

15. An Examination of Values: Elementary mathematics Teacher Noticing Perspective

The 3rd Interdisciplinary Scientific Conference Mathematical Transition, Cracow, Polonya, 18 - 23 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

16. Mathematics Teachers’ Noticing of Students’ Thinking: The Context of Value

The 3rd Interdisciplinary Scientific Conference Mathematical Transgressions, Krakow, Polonya, 18 - 23 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

17. What makes a proof, convincing proof?

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), KUŞADASI, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. Is This Mathematical Proof Convincing or Not

XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

1. The Elementary Mathematics Teachers’ Values UnderlyingTeacher Noticing: The Context of Polygons

Values and Valuing in Mathematics Education, Clarkson Philip, Seah Wee Tiong, Pang JeongSuk, Editör, Springer, ss.209-222, 2019

2. Dönüşüm Geometrisi

Matematik Öğretiminin Temelleri, Doç. Dr. Güney Hacıömeroğlu, Prof. Dr. Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.215-300, 2019
Metrikler

Yayın

26

Yayın (WoS)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Açık Erişim

1