Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN DOĞA İLE İLGİLİ FARKINDALIKLARI VE DOĞAYA YÖNELİK DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ

ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-IX, Ankara, Türkiye, 26 - 29 Aralık 2023, ss.1926-1927

Beslenme ve Sağlık Dersinin Öğretmen Adaylarının Beslenme Alışkanlıkları Üzerine Etkisinin İncelenmesi

IV.ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.92 Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLK YARDIM BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

ISTANBUL INTERNATIONAL MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS -II, Türkiye, 23 Aralık 2021, ss.353-364

ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB TABANLI UZAKTAN EĞİTİM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Türkiye, 11 Eylül 2021, ss.542-552

ÖĞRETMEN ADAYLARININ SIBERKONDRI DÜZEYLERININ BELİRLENMESİ

2.INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.536

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Karbon Ayak İzinin Belirlenmesi

5. Uluslararasi Sosyal Bilimler Kongresi, Skopje, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.287 Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayak İzi Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

Uluslararasi Sosyal Bilimler Kongresi, Skopje, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.311 Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi

International V. TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.12

Biyoloji Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerı̇lerı̇ Yeterlilikleri ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi

IV. European Conference on Science, Art & Culture ECSAC’19, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, ss.27 Sürdürülebilir Kalkınma

Bı̇yolojıi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelı̇k Görüşlerı̇nı̇n İncelenmesi

IV. European Conference on Science, Art & Culture ECSAC’19, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, ss.26 Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaöğretim 9. Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik İmajlarının İncelenmesi

2nd International Social and Educational Sciences Symposium, Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.147-153

BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM MATERYALİ GELİŞTİRME SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

4. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, ss.514-522

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğretim Sürecinde Uyarlanmış Birincil Literatür Kullanımına Yönelik Görüşleri

2nd International Social and Educational Sciences Symposium, Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.219

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kullanımı Özyeterlik Algıları ve Biyoloji Laboratuvarı Endişe Düzeylerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, ss.55

Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvarı Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.34

Determination of Biology Teacher Candidates Attitudes towards Sustainable Environmental Education

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, and Education, 12 - 14 Mayıs 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

The Evaluatıon Of The Perceptıons On Sustaınable Envıronment Of Elementary School Students By Newspaper News

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION., 12 - 14 Mayıs 2016

Uyarlanmış Birincil Literatüre Dayalı Yöntemin Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı İmajları Üzerine Etkisi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.310

Bilim için Bir Buluşma Noktası: Café Scientifique

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.352

An investigation into candidate biology teachers' self-efficacy beliefs related to the teaching process

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2559-2563 identifier identifier

Analysis of biology candidate teachers' self-efficacy beliefs on environmental education

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2549-2553 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

An analysis of candidate teachers' attitudes towards learning

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2564-2568 identifier identifier

An assessment of the factors that influence biology teacher candidates' levels of academic self-efficacy

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2377-2382 identifier identifier

Analysis of high school students' opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2350-2356 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kullanımı Öz-Yeterlik Algı Düzeyine Akademik Başarının Etkisi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.24

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojisi Kullanımına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi

Proceedings of 8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.883-887

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Modeller

3. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.76

Fen Öğretiminde Sanal Gerçeklik Uygulamaları

I. Uluslar Arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1891-1906

Kitap & Kitap Bölümleri

Biyoloji Eğitiminde Pedagojik Formasyona Yönelik Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Türkiye'de Biyoloji Eğitimi, Prof. Dr. Semra MİRİCİ, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü Yayınları, Ankara, ss.299-313, 2024

Biyoloji Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri Yeterlilikleri ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Prof. Dr. Ali GÜL,Prof. Dr. Semra BENZER, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.387-402, 2023

ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİBERKONDRİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler - II, Koca Şehriban, Erten Pınar, Editör, Gece Kitaplığı, ss.227-240, 2021

UYARLANMIŞ BİRİNCİL LİTERATÜRÜN BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler - I, Koca, Şehriban; Erten, Pınar, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.245-280, 2021

Biyoloji Eğitiminde Biyolojik Çizim ve Çizim Becerileri

INSAC Social and Education Sciences, Dalkılıç Mehmet, Serbest Yılmaz Betül, Editör, Duvar Kitabevi, ss.711-720, 2021

BIYOLOJI ÖĞRETMENADAYLARININ ÇEVRESORUNLARINA YÖNELIKGÖRÜŞLERININ İNCELENMESI

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Ufuklar, Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Baki MİNAZ, Editör, Gece Akademi, ss.353-371, 2019

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğretim Sürecinde Uyarlanmış Birincil Literatür Kullanımına Yönelik Görüşleri

Human Society and Education in the Changing World, YILMAZ ERCAN, SULAK SÜLEYMAN ALPASLAN, Editör, PALET YAYINLARI, Konya, ss.1-13, 2018

Biyoloji öğretiminde deneyler

Fen bilimleri öğretmen ve öğretmen adayları için biyoloji öğretimi, Solmaz AYDIN; Sibel GÜRBÜZOĞLU YALMANCI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.241-301, 2016

Metrikler

Yayın

45

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

6

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları