Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 40

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK OKURYAZARLIK VE AKADEMİK İSTEKLİLİK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BESLENME OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. BİYOLOJİ EĞİTİMİ LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN YAPAY ZEKÂ KULLANIM DURUMLARININ İNCELENMESİ

EGE 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, ss.17, (Özet Bildiri)

4. BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MEDYA OKURYAZARLIĞI VE TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2024, ss.17, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Investigation of Pre-Service Teachers’ Awareness of Astrobiology Topics

GLOBETS 2024: 8th International Conference on Education, Technology, and Science, Konya, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2024, ss.28, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Analysis of Secondary Biology Textbooks in Terms of Acronyms and Eponyms

GLOBETS 2024: 8th International Conference on Education, Technology, and Science, Konya, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2024, ss.35, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME

1. Gazi Öğrenci Projeleri Kongresi ve Bilim Şenliği, Ankara, Türkiye, 13 Mayıs 2024, ss.82, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN DOĞA İLE İLGİLİ FARKINDALIKLARI VE DOĞAYA YÖNELİK DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ

ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-IX, Ankara, Türkiye, 26 - 29 Aralık 2023, ss.1926-1927, (Özet Bildiri)

9. BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİYOLOJİK OKURYAZARLIK DERSİ KAPSAMINDA BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİK ALAN BİLGİSİ TESTİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-IX, Ankara, Türkiye, 26 - 29 Aralık 2023, ss.1928-1929, (Özet Bildiri)

10. Beslenme ve Sağlık Dersinin Öğretmen Adaylarının Beslenme Alışkanlıkları Üzerine Etkisinin İncelenmesi

IV.ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.92, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLK YARDIM BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

ISTANBUL INTERNATIONAL MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS -II, Türkiye, 23 Aralık 2021, ss.353-364, (Tam Metin Bildiri)

12. BİYOLOJİ ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK VE MATEMATİĞE (STEM) YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ

ISTANBUL INTERNATIONAL MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS -II, Türkiye, 23 Aralık 2021, ss.1181-1191, (Tam Metin Bildiri)

13. ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEB TABANLI UZAKTAN EĞİTİM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Türkiye, 11 Eylül 2021, ss.542-552, (Tam Metin Bildiri)

14. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SIBERKONDRI DÜZEYLERININ BELİRLENMESİ

2.INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.536, (Özet Bildiri)

15. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Çevrelere Eğitim Amaçlı Gezi Düzenleyebilmesine İlişkin Öz-Yeterlik İnançları

International V. TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

16. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayak İzi Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

Uluslararasi Sosyal Bilimler Kongresi, Skopje, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.311, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi

International V. TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.12, (Özet Bildiri)

18. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Karbon Ayak İzinin Belirlenmesi

5. Uluslararasi Sosyal Bilimler Kongresi, Skopje, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.287, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Biyoloji Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerı̇lerı̇ Yeterlilikleri ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi

IV. European Conference on Science, Art & Culture ECSAC’19, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, ss.27, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Bı̇yolojıi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelı̇k Görüşlerı̇nı̇n İncelenmesi

IV. European Conference on Science, Art & Culture ECSAC’19, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, ss.26, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Ortaöğretim 9. Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik İmajlarının İncelenmesi

2nd International Social and Educational Sciences Symposium, Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.147-153, (Tam Metin Bildiri)

22. BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM MATERYALİ GELİŞTİRME SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

4. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, ss.514-522, (Tam Metin Bildiri)

23. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğretim Sürecinde Uyarlanmış Birincil Literatür Kullanımına Yönelik Görüşleri

2nd International Social and Educational Sciences Symposium, Konya, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.219, (Özet Bildiri)

24. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kullanımı Özyeterlik Algıları ve Biyoloji Laboratuvarı Endişe Düzeylerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, ss.55, (Özet Bildiri)

25. Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvarı Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.34, (Özet Bildiri)

26. Determination of Biology Teacher Candidates Attitudes towards Sustainable Environmental Education

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, and Education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. The Evaluatıon Of The Perceptıons On Sustaınable Envıronment Of Elementary School Students By Newspaper News

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCESUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION., 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

28. Bilim için Bir Buluşma Noktası: Café Scientifique

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.352, (Özet Bildiri)

29. Uyarlanmış Birincil Literatüre Dayalı Yöntemin Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı İmajları Üzerine Etkisi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.310, (Özet Bildiri)

30. Analysis of biology candidate teachers' self-efficacy beliefs on environmental education

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2549-2553, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

31. An analysis of candidate teachers' attitudes towards learning

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2564-2568, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

32. An investigation into candidate biology teachers' self-efficacy beliefs related to the teaching process

3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2559-2563, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

33. An assessment of the factors that influence biology teacher candidates' levels of academic self-efficacy

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2377-2382, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

34. Analysis of high school students' opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2350-2356, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

35. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kullanımı Öz-Yeterlik Algı Düzeyine Akademik Başarının Etkisi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.24, (Özet Bildiri)

37. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojisi Kullanımına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi

Proceedings of 8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.883-887, (Tam Metin Bildiri)

38. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Modeller

3. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.76, (Özet Bildiri)

39. Fen Öğretiminde Sanal Gerçeklik Uygulamaları

I. Uluslar Arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1891-1906, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. ANALYSIS OF ACRONYMS AND EPONYMS IN SECONDARY BIOLOGY TEXTBOOKS

GLOBAL PERSPECTIVES IN EDUCATIONAL RESEARCH, MİRİCİ SEMRA, SÖNMEZ DUYGU, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.15-34, 2024

2. Biyoloji Eğitiminde Pedagojik Formasyona Yönelik Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Türkiye'de Biyoloji Eğitimi, Prof. Dr. Semra MİRİCİ, Editör, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü Yayınları, Ankara, ss.299-313, 2024

3. The use of virtual reality in biology education

Current Studies in Social Sciences 2024, KIRAY SEYİT AHMET, ÇARDAK OSMAN, Editör, ISRES Publishing, Konya, ss.1-10, 2024

4. Lise Öğrencilerinin Yeşil Öz-Yeterlilik Algılarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.331-345, 2024

5. Biyoloji Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri Yeterlilikleri ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Prof. Dr. Ali GÜL,Prof. Dr. Semra BENZER, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.387-402, 2023

6. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SİBERKONDRİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler - II, Koca Şehriban, Erten Pınar, Editör, Gece Kitaplığı, ss.227-240, 2021

7. UYARLANMIŞ BİRİNCİL LİTERATÜRÜN BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler - I, Koca, Şehriban; Erten, Pınar, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.245-280, 2021

8. Biyoloji Eğitiminde Biyolojik Çizim ve Çizim Becerileri

INSAC Social and Education Sciences, Dalkılıç Mehmet, Serbest Yılmaz Betül, Editör, Duvar Kitabevi, ss.711-720, 2021

9. BIYOLOJI ÖĞRETMENADAYLARININ ÇEVRESORUNLARINA YÖNELIKGÖRÜŞLERININ İNCELENMESI

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Ufuklar, Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Baki MİNAZ, Editör, Gece Akademi, ss.353-371, 2019

10. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğretim Sürecinde Uyarlanmış Birincil Literatür Kullanımına Yönelik Görüşleri

Human Society and Education in the Changing World, YILMAZ ERCAN, SULAK SÜLEYMAN ALPASLAN, Editör, PALET YAYINLARI, Konya, ss.1-13, 2018

11. Biyoloji öğretiminde deneyler

Fen bilimleri öğretmen ve öğretmen adayları için biyoloji öğretimi, Solmaz AYDIN; Sibel GÜRBÜZOĞLU YALMANCI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.241-301, 2016
Metrikler

Yayın

55

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

332

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

37

Proje

9

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları