Makaleler
4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
2. Scale for attitudes of secondary education students towards nuclear power: A scale development study
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, cilt.5, sa.1, ss.395-406, 2013 (SCI-Expanded)
3. Analysis of high school students’opinions on the benefits and harms of nuclear energy in terms of environmental values.
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.2350-2356, 2010 (Hakemli Dergi)
4. An Assessment of the factors that influence biology teacher candidates’ levels of academic self-efficacy.
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.2377-2382, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
40
9. BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİYOLOJİK OKURYAZARLIK DERSİ KAPSAMINDA BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİK ALAN BİLGİSİ TESTİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-IX, Ankara, Türkiye, 26 - 29 Aralık 2023, ss.1928-1929, (Özet Bildiri)
14. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SIBERKONDRI DÜZEYLERININ BELİRLENMESİ
2.INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.536, (Özet Bildiri)
17. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
International V. TURKCESS Education and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.12, (Özet Bildiri)
19. Biyoloji Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerı̇lerı̇ Yeterlilikleri ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
IV. European Conference on Science, Art & Culture ECSAC’19, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, ss.27, (Özet Bildiri)
24. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Kullanımı Özyeterlik Algıları ve Biyoloji Laboratuvarı Endişe Düzeylerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, ss.55, (Özet Bildiri)
36. Ortaöğretim Biyoloji Ders Kitaplarında“Hücre Bölünmeleri” İle İlgili Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri
International Conferences on Educational Sciences, 23 Haziran - 25 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
37. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojisi Kullanımına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
Proceedings of 8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.883-887, (Tam Metin Bildiri)
38. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Modeller
3. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.76, (Özet Bildiri)
39. Fen Öğretiminde Sanal Gerçeklik Uygulamaları
I. Uluslar Arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1891-1906, (Tam Metin Bildiri)
40. Fen Ve Teknoloji Dersi Ögretim Programına Göre Hazırlanan Ders Kitapları İle 2000 Fen Bilgisi Dersi Ögretim Programına Göre Hazırlanan Ders Kitaplarının Analoji Kullanımı Bakımından Karsılastırılması
Vıı. Ulusal Fen Bilimleri VeMatematik Egitimi Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
4. Lise Öğrencilerinin Yeşil Öz-Yeterlilik Algılarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.331-345, 2024
5. Biyoloji Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri Yeterlilikleri ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VIII, Prof. Dr. Ali GÜL,Prof. Dr. Semra BENZER, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.387-402, 2023
11. Biyoloji öğretiminde deneyler
Fen bilimleri öğretmen ve öğretmen adayları için biyoloji öğretimi, Solmaz AYDIN; Sibel GÜRBÜZOĞLU YALMANCI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.241-301, 2016