Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Sosyal Bilgiler Dersinde Coğrafya Konularının Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri

2. Uluslararası Coğrafya Eğitim kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, cilt.1, ss.159-166, (Tam Metin Bildiri)

2. ALAN UZMANLARINA GÖRE İKLİM OKURYAZARLIĞI YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ

II. UluslararasıCoğrafya Eğitimi Kongresi(UCEK-2019), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.283-284, (Özet Bildiri)

3. Yozgat İlinde Nüfus Hareketleri, Göç ve Nedenleri

2. Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.1, ss.541-552, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerine Sosyal Bilgiler Dersinde Uygulanan evre Eğitimi Etkinlik Örnekleri

1. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

5. ORTA DOĞU’xxDAN TÜRKİYE’xxYE YAPILAN ZORUNLU GÖÇLERİ GAZİLERİN GÖZÜNDEN ANLAMAK

2. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, cilt.1, ss.319-334, (Tam Metin Bildiri)

6. SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

2. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, cilt.1, ss.335-342, (Tam Metin Bildiri)

7. Etimesgut’un Nüfus Özellikleri

Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. Cumhuriyetden Günümüze Etimesgut’da Nüfus Gelişimi

Uluslararası Tarihde Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 Mart - 30 Ocak 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Kronoloji Kavramına Yönelik Algılarının İncelenmesi

1. Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

10. Ortaokul Öğrencilerinin Günümüz Dünya Sorunlarına Yönelik Algılarının İncelenmesi

1. Uluslararsı Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

11. Sosyal Bilgiler Öğrencilerinin Günümüz Dünya Sorunlarına Karşı Tutumları

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

13. Relationsihp between climate literay principies and secodary school curriculums in Turkey

Third Sarajevo International Confarence, Saraybosna, Bosna-Hersek, 27 - 30 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

14. Coğrafyada Nüfus Konularının Öğretimi ve Nüfus Politikaları

2016 Hoca ahmet Yesevi Yılı Anısına, Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimler ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.1, ss.363, (Özet Bildiri)

15. Ayaş Sapanca Hattında Beypazarı Örneği

Uluslararası İpek Yolu'nun Yükselişi ve Türk Dünyası Bilgi Şöleni, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Mart 2016, cilt.1, ss.261-266, (Tam Metin Bildiri)

16. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Erozyon Kavramına Yönelik Kavram Yanılgılarının Ve Yanlış Öğrenmelerinin Belirlenmesi

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğtimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, ss.286, (Özet Bildiri)

17. Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Çevre Kavramına İlişkin Öğrenci algılarının İncelenmesi

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2015, cilt.1, ss.597-618, (Tam Metin Bildiri)

18. Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Doğal Afet ve afet eğitimi Kavramlarını Anlama Düzeyleri

VII. Uluslararası sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

20. Safranbolu da Yerli Halkın Turizme Bakışı

Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Coğrafya Bölümü 1.Ulusal Coğrafya Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2012, ss.729-741, (Tam Metin Bildiri)

22. Sosyal Bilgiler Dersinde Harita Okuma Becerisinin Aktif Öğrenme Yöntemiyle Kazandırılması

Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.91-97, (Tam Metin Bildiri)

23. Taşköprü Kastamonu İlçe Merkezinde Nüfus Hareketleri

İstanbul Üniversitesi ve Türk Coğrafya Kurumu Ulusal Coğrafya Kongresi (Prof. Dr. İsmail YALÇINLAR Anısına), İstanbul, Türkiye, 29 Eylül 2006 - 30 Eylül 2005, ss.523-532, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

2. Sosyal Bilgile ve Coğrafya

Türkiye’xxde Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, İsmail Hakkı Demircioğlu, Selahattin Kaymakcı, Ebru Demircioğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.101-126, 2019

3. Preservice Social Studies Teachers‟ Perceptions of the Concept of Global Warming

Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan Uzel, Editör, SRAAcademic Publishing, Klaipeda, ss.137-153, 2019

4. Global Awarenes Edication Teacher Traininig Undergraduate Programs in Turkey

Current Trends in Social Studies Edication, Turhan Çetin, Almasa Mulalic, Selahattin Kaymakcı, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, ss.358-370, 2018

5. Öğrenme-Öğretme sürecinde Materyallerin İşlevi ve Görsel Materyallerin Tasarımı

Coğrafya Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Adem Sezer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-68, 2017

6. Social Sciences Teacer Candidates' Value Judgements About Environmental Pollution

Developments in Education Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.508-517, 2016

7. Türk Atasözlerinde İklim

Türk Kültüründe Coğrafya II, Turhan Çetin, Ali Meydan, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.103-118, 2016

9. Enerji İhtiyacı ve Sorunu

Günümüz Dünya Sorunları, Hayriye Sayhan, Hayri Çamurcu, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.231-251, 2013
Metrikler

Yayın

71

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

79

Proje

1

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları