-
2014 - 2018 Prof. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2008 - 2014 Doç. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2006 - 2008 Yrd. Doç. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2014 - 2018 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2004 - 2006 kOORDİNATÖR YARDIMCISI
MTEM Projesi, Avrupa Birliği MEDA Programı
-
2002 - 2004 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
-
1995 - 2002 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
-
1990 - 1995 ÖĞRETMEN
MİİLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
-
1989 - 1990 ÇGE UZMANI
SAĞLIK BAKANLIĞI
-
Lisans Erken Çocukluk Hizmetleri
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I
-
Lisans Anne Çocuk Beslenmesi
-
Lisans MONTESSORİ EĞİTİMİ I
-
Yüksek Lisans DÜŞÜNME BECERİLERİ
-
Lisans ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I
-
Lisans ARAŞTIRMA PROJESİ II
-
Yüksek Lisans ÇAĞDAŞ GELİŞİM KURAMLARI
-
Lisans ARAŞTIRMA PROJESİ I
-
Lisans MONTESSORİ EĞİTİMİ II
-
Lisans ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II
-
Ergenlerin İstismara Maruz Kalma Durumları ile Sosyal Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
Aydoğan Y. (Danışman)
-
Okulöncesi Çocukların Problem Çözme Becerilerine Zeka Oyunları Eğitim Programının Etkisi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
A.KURUPINAR(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Okul öncesi öğretmen adaylarının günlük planlarında öz bakım becerilerine yer verme durumlarının incelenmesi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
D.POLAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Okul öncesi dönem çocuklarının problem çözme becerileri ile sosyal becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
G.GÖZDE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Montessori temelli bireysel eğitim programının özel eğitim gereksinimi olan çocukların problem çözme becerilerine etkisinin incelenmesi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
B.KINIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Okul öncesi dönem çocuk kitaplarında resimlemenin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
Z.MERCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Lise öğrencilerinin öğrenme stilleri ve problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
S.AÇIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Okul öncesi öğretmenliği 3. sınıf öğrencilerine verilen Reggio Emilia Yaklaşımı konulu eğitim programının etkililiğinin incelenmesi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
C.CEREN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Okul öncesinde aile katılımı ile çocukların akademik benlik saygısı düzeyi arasındaki ilişkinin anne-baba görüşlerine göre incelenmesi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
Ç.ÖZCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Okul öncesi öğretmenlerinin problem çözme becerileri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
M.BAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Okul öncesi öğretmenlerinin yaşam kalitesi ve iş doyumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi (Bolu ili örneği)
AYDOĞAN Y. (Danışman)
T.TEZCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Okul öncesi dönem çocuklarının ağız ve diş sağlığına aile tutumlarının ve beslenme alışkanlıklarının etkisinin incelenmesi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
Z.SEDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Okul öncesi eğitimde alınan satranç eğitiminin ilköğretim birinci sınıf öğrencilerin matematik becerileri üzerindeki etkisinin incelenmesi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
S.SAĞLAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Okul öncesi öğretmenlerinin problem çözme becerileri ile öğretmenlik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Uşak ili örneği)
AYDOĞAN Y. (Danışman)
E.ÖZĞÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Okul öncesi eğitim kurumuna devam eden 5-6 yaş grubu çocukların dil gelişimi ile annelerin okuma ilgi ve alışkanlıkları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
AYDOĞAN Y. (Danışman)
A.ÇAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009