Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısına Etkisi


ULU M., IŞIK TERTEMİZ N., PEKER M.

Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.18, sa.2, ss.310-340, 2016 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 18 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2016
  • Dergi Adı: Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.310-340
  • Gazi Üniversitesi Adresli: Evet