Çevirim-içi Yapılan Web 2.0 Araçları Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Ders Planlarına Yansıtma Durumlarının İncelenmesi, 269-291 Examining Reflections of The Training on The Web 2.0 Tools Through Online Education on Mathematics Lesson Plans Developed by The Pre-Service Classroom Teachers


Dursun H., IŞIK TERTEMİZ N.

Turkish Studies-Educational Sciences, cilt.16, sa.1, ss.270-276, 2021 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 16 Sayı: 1
  • Basım Tarihi: 2021
  • Dergi Adı: Turkish Studies-Educational Sciences
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Linguistic Bibliography, MLA - Modern Language Association Database, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.270-276
  • Gazi Üniversitesi Adresli: Evet