Özel Yetenekli Çocuklarda Farklılaştırılmış Yazma Becerisi Etkinliklerinin BİLSEM Yönergesiyle Uyumluluğunun Maker Modeline Göre İncelenmesi
Kara M., Ünal M.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, cilt.19, sa.1, ss.75-96, 2021 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
19
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2021
-
Doi Numarası:
10.37217/tebd.736985
-
Dergi Adı:
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.75-96
-
Gazi Üniversitesi Adresli:
Evet