OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ


MACUN B., ULUTAŞ İ.

Turkish Studies - Educational Sciences, cilt.14, sa.4, ss.1545-1564, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 14 Sayı: 4
  • Basım Tarihi: 2019
  • Dergi Adı: Turkish Studies - Educational Sciences
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1545-1564
  • Gazi Üniversitesi Adresli: Evet