Gazi Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Yayınlar
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Bilimsel Veri
Araştırmacılar
Tezler
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
Effective Teacher Immediacy Behaviors Ba...
Effective Teacher Immediacy Behaviors Based on Students’ Perceptions
SÖZER M. A.
Universal Journal of Educational Research, cilt.7, sa.2, ss.387-393, 2019 (Scopus)
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
Cilt numarası:
7
Sayı:
2
Basım Tarihi:
2019
Doi Numarası:
10.13189/ujer.2019.070211
Dergi Adı:
Universal Journal of Educational Research
Derginin Tarandığı İndeksler:
Scopus, ERIC (Education Resources Information Center)
Sayfa Sayıları:
ss.387-393
Açık Arşiv Koleksiyonu:
AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu
Gazi Üniversitesi Adresli:
Evet