Publications & Works

Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 7

Determining Then Conflict Reaction Styles of Special Education Teachers

Division for Early Childhood's 39. Annual International Conference on Young Children with Disabilities and Their Families, Minnesota, United States Of America, 28 November - 01 December 2023, (Unpublished) Sustainable Development

Resim ve Müzik Öğretmen Adaylarının Engelli Öğrencilere Yönelik Metaforik Algıları

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.131, (Summary Text) Sustainable Development

Uygulamalı Davranış Analizi (UDA) Dersi Kapsamında Anekdot ve ABC Kaydı Tutma SürecininÖğretimine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Turkey, 23 - 25 March 2018, pp.22, (Summary Text) Sustainable Development

Özel Eğitim Uygulama Okullarında İş Birliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Turkey, 23 - 25 March 2018, pp.521, (Summary Text) Sustainable Development
Books 3

Harf Bilgisi ve Harf-Ses İlişkilendirmesi

in: Okuma Güçlüklerine Erken Müdahale, Arzu Doğanay Bilgi,Emine Rüya Özmen, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.273-283, 2023 Sustainable Development

Okuma yazmaya hazırlık etkinliklerine yönelik uyarlamalar

in: Küçük değişiklikler büyük farklılıklar: Kapsayıcı okul öncesi sınıflar için öğretimsel uyarlamalar, Betül Yılmaz Atman, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.141-164, 2023
Metrics

Publication

13

Publication (WoS)

1

Citation (WoS)

3

H-Index (WoS)

1

Citation (Scholar)

1

H-Index (Scholar)

1

Citation (TrDizin)

8

H-Index (TrDizin)

1

Citation (Sum Other)

10

Project

2
UN Sustainable Development Goals