SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Research Trends in Mobile Learning
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.21, sa.3, ss.175-196, 2020 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Design Analysis of Video Lectures Developed for Basic Occupational Health and Safety E-Lecture
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.2418-2478, 2023 (Hakemli Dergi)
Bibliometric Analysis of Applications Articles on Online Assessment Process
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.4, ss.788-802, 2023 (Hakemli Dergi)
Exploring the Views of the Trainees on the Use of Web 2.0 and Web 3.0 Tools in Language Teaching
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.2, ss.303-321, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Bilişim Teknolojileri Öz Yeterlik Algısı İle İnternet Bağımlılığının İncelenmesi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.609-638, 2020 (Hakemli Dergi)
Zenginleştirilmiş E-Değerlendirme Sisteminin Ders Başarısına Etkisi ve Öğrenci Memnuniyetinin İncelenmesi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.106-139, 2019 (Hakemli Dergi)
Eğitim Araştırmalarında ÇokluOrtam Paylaşımı: Bir İçerik Analizi.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.8, sa.2, ss.35-66, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Uyarlanabilir e-değerlendirme
UluslararasıEğitimde ve Sosyal Bilimlerde Yenilikler Sanal Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2019
7. sınıf öğrencilerinin koordinat sistemi konusu ile ilgili zorlanmalarına ilişkin ihtiyaç analizi.
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Erken matematik becerilerinin desteklenmesinde ailenin rolü
Okul Öncesi Eğitimde Yenilikçi Yaklaşımlar, , Editör, Bidge, Ankara, ss.7-30, 2024
Çevrim İçi Ortamda Rastlantısal Öğrenme
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Prof. Dr. H. Ferhan ODABAŞI ve Prof. Dr. Buket AKKOYUNLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.113-125, 2022