Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (6)
2. A Socioscientific Scenario Development Process: An Example for Space Research
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.4, ss.558-570, 2023 (ESCI, Scopus, TRDizin)
4. DIGITAL LITERACY SKILLS, TECHNOLOGY HABITS AND BACKGROUNDS OF EDUCATIONAL FACULTY STUDENTS IN E-LEARNING ENVIRONMENTS
Educational Alternatives
, cilt.19, ss.262-276, 2021 (Hakemli Dergi)
8. TÜBİTAK Proje Yarışmaları Bölge Sergisine Katılan Üniversite Öğrencilerinin Kendi Araştırma Projeleri Hakkındaki Görüşleri
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.466-490, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
1. TÜBİTAK Proje Yarışmalarına Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Araştırma Projeleri Hakkındaki Öz Değerlendirmeleri
VIIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 10 - 13 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
2. TÜBİTAK Popüler Bilim Dergilerinde Yayınlanan “Nano” İçerikli Makalelerin Analizi
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020
3. Content Analysis of News Related to Nanoscience and Nanotechnology Published Between 2011 and 2018 in Turkish Newspapers
15th Nanoscience and Nanotechnology Conference, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2019
4. Determination of Preservice Science Teachers’ Perceptions Towards Science
VIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
5. Investigation of Preservice Science Fields Teachers’ Attitudes to Nanotechnology According to Various Variables
VIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
6. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilim İnsanı İmajları
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
7. A Study of Developing an Attitude Scale towards Nanotechnology for Pre-service Science Fields Teachers
III. INES International Education and Social Science Congress (ESS – 2018), Alanya, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
8. The Effect of Nanoscience and Nanotechnology Education on Preservice Science Teachers’xx Awareness of Nanoscience and Nanotechnology
ICNT 2016: 18th International Conference on Nanoscience and Technology, Barcelona, İspanya, 11 - 12 Ağustos 2016
9. Early Childhood Teachers’ Views on Science Education and Relevant In-Service Training Needs
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Vienna, Avusturya, 13 - 14 Kasım 2015