Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sociolinguistic Problems and Sociolinguistic Benefits of Language Education

IAC in Vienna 2023, Viyana, Avusturya, 8 - 09 Aralık 2023, ss.109-113

GEÇİCİ KORUMA ALTINDAKİ İKİ DİLLİ SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Uluslararası İki Dillilik Araştırmaları ve Avrupa Türkleri Kongresi, Amsterdam, Hollanda, 18 Mart 2023

RESEARCH INTO THE CLASSROOM MANAGEMENT PROBLEMS ENCOUNTERED BY THE TEACHERS WITH MESKHETIAN (AHISKA) IMMIGRANT STUDENTS

II. ULUSLARARASI STRATEJİKVE SOSYAL ARAŞTIRMALARSEMPOZYUMUII. ULUSLARARASI STRATEJİKVE SOSYAL ARAŞTIRMALARSEMPOZYUMU, Erzincan, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2018, cilt.1, ss.1-126

SUGGESTIONS OF LANGUAGE INSTRUCTORS FOR MESKHETIAN STUDENTS MIGRATING TO TURKEY TO ACQUIRE ACADEMIC LANGUAGE SKILLS

IBAD-2018 3rd International Scientific Researh Congress on Humanities and Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018, ss.37-45

Research into the Failure of Syrian Immigrant Students in Academic Language Skill at Teacher Training Program

Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, ss.100

Vocabulary Mistakes Turkic Immigrant Students Made in Writing Texts

Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, ss.58

Evaluation of the Effective Speaking Skills of the StudentsLearning Turkish as a Foreign Language

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning IAC-TLEl 2018 Budapest, Budapest, Macaristan, 16 - 17 Mart 2018, ss.140

Türkiye’de yaşayan Ahıskalı öğrencilerin okuma akıcılığının değerlendirilmesi

3. International Congress on Education,Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017

Language Teachers’ Suggestions over Coping with Difficultiesin Turkish Language Teaching to Foreigners

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning Vienna 2017, Viyana, Avusturya, 24 - 25 Kasım 2017, cilt.1, ss.102

The Roles of the School Principals on Promoting Resiliencein Novice Teachers

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning Vienna 2017, Viyana, Avusturya, 24 - 25 Kasım 2017, cilt.1, ss.101

TÜRKİYE’DE YAŞAYAN AHISKALI ÖĞRENCİLERİN YAZILI ANLATIM SORUNLARI

ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİULUSLARARASIAHISKA TÜRKLERİSEMPOZYUMU11-13 MAYIS 2017 ERZİNCAN, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.2

Investigation of the Factors Causing Motivation Loss of theTeachers in Language Teaching

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Viyana, Avusturya, 18 - 19 Ağustos 2017, cilt.1, ss.80

The Strategies of Veteran Teachers for Engaging Students in Learning Activities in Classroom Environment

Research World International Conference, Rome, Italy, 20th-21st July, 2017, Roma, İtalya, 20 - 21 Temmuz 2017, cilt.1, ss.1-6

1933-1948 YILLARI ARASINDA HALKEVLERİ KÜÜPHANELERİNE SEÇİLEN ESERLER ÜZERİNE İNCELEME

2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, ALANYA, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.1175-1176

Study into the Views of Classroom Teachers upon Interest Based Learning in Primary Schools

10th International Conference on Psychology, Language and Teaching (ICPLT),20-21 Feb 2017, Dubai, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 20 - 21 Şubat 2017, cilt.10, ss.8-9

ERZİNCAN GENÇLİK MERKEZİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSi

Uluslararası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.1, ss.477-486

Erzincan Gençlik Merkezinin İlkokul Öğrencilerinin Akademik Başarısı Üzerine Etkisi Öğretmen Görüşleri

Uluslararası Erzincan Sempozyumu 2016, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.477-486

Türkçeyi Yabancı Dil OLarak öğrenenlerin Yazma Kaygısının Değerlendirilmesi Öğretmen Görüşleri

II. ULUSLARARASI YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ KONGRESİ, Munich, Almanya, 19 - 21 Mayıs 2016, ss.235-244

Histoire d enseignement du français et de FLE en Turquie Türkiye de Fransızca Öğretimi ve Öğretmenliği

Colloque International sur l'Enseignement du français parlé, 10 - 11 Mayıs 2016, ss.1-10

Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Yazma Kaygılarının Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kongresi, Munich, Almanya, 19 - 21 Mayıs 2016, ss.235-244

KELOĞLAN ÇİZGİ FİLMİ NDE KÜLTÜR AKTARIMI

1. ULUSLARARASI BALKAN ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2016, ss.138

Views of Language Teachers over Positive Relationships withLanguage Learners for Successful Classroom Management

International Academic Conference onTeaching, Learning and E-learning in BudapestHungary 2016 (IAC-TLEl 2016), Budapest, Macaristan, 15 - 16 Nisan 2016, ss.135-144

İki Dilli Türk Çocuklarının ve Velilerin Ana Dili Türkçeyi Öğrenme Tutumları Aisne Bölgesi Fransa Örneği

X. ULUSLARARASI BÜYÜK TÜRK DİLİ KURULTAYI, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 28 Eylül - 01 Ekim 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Bireysel Farklılıkların Yabancı Dil Öğrenimi Üzerine Etkileri

Eğitim Bilimlerinde Öncü ve Çağdaş Çalışmalar, Fethi KAYALAR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.167-178, 2023

Çizgi Film-Animasyon Çocuk kurguları

Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Barış Kültürü, Hikmet Asutay, Tuncay Öztürk, Didem Yılmaz, Sema Duran Baytar, Sare Gürel, Zekiye Hande Ünal, Editör, Trakya Üniversitesi Yayınları, Edirne, ss.475-484, 2016

Çocuk Edebiyatı ve Yeni Medyalar/ Keloğlan Çizgi Filmi'nde Kültür Aktarımı

Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Barış Kültürü Peace Culture in Child and Youth Literature, Himet Asutay, Tuncay Öztürk, Didem Yılmaz, Sema Duran Baytar, Sare Gürel, Z. Hande Ünal, Editör, Trakya Üniversitesi, Edirne, ss.475-484, 2016

Metrikler

Yayın

41

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları