SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İleSunulan Kavram Öğretiminin Etkisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.208-230, 2019 (Hakemli Dergi)
Developing An Attitude Scale Towards Special Education As A Teaching Profession: A Test Study
Journal of the InternationalSociety for TeacherEducation
, cilt.21, sa.2, ss.27-40, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Erken Çocukluk Eğitim Ortamlarının Kapsayıcılık Bakımından İncelenmesi
ULUSLARARASI KAPSAYICI ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KONFERANSI, 4 - 05 Mart 2020
Kapsayıcı Erken Çocukluk Eğitimi Kalite Bileşenlerinin Okul Öncesi Kurum Standartlarına Yansıması
4. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Aralık 2020, ss.1-5
Türkiye’xxde Okul Öncesi Kaynaştırmanın Dünü, Bugünü ve Yarını
II. Uluslararası ERken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018
Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının kalitesini yordayan değişkenlerin incelenmesi.
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi’nde sunulan sözlü bildiri, 26 - 28 Eylül 2016
Türkiye’de Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Neler Söylüyor?
26. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016
The factors predicting the developmental gains of children with and without disabilities in ınclusive preschools
Oral presentation at the International Society on Early Intervention (ISEI) “Children’s Rights and Early Intervention Conference, 8 - 10 Haziran 2016
AYRIŞTIRILMIŞ EĞİTİM ORTAMINDA GÖMÜLÜ ÖĞRETİMLE SUNULAN KAVRAM ÖĞRETİMİNİN ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERİN KAVRAM EDİNİMİNE ETKİSİ
25. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
Türkiye’de erken çocukluk özel eğitim hizmetleri: yasalar ve uygulamalar
III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015
Rehberlik ve Araştırma Merkezi Dosyalarinin Süreç Ürünü Olarak Incelenmesi
24. Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
Türkiye’xxde Özel Eğitim Alanına İlişkin Araştırma Eğilimleri: 2004-2014 Dönemi Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
24. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
Gazi erken çocukluk değerlendirme aracı (GEÇDA) kullanılarak yapılan bilimsel araştırmaların gözden geçirilmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 Ekim - 12 Kasım 2012
Etkinlik temelli öğretim ile ilgili yapılan bilimsel araştırmaların gözden geçirilmesi
21.Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
I. kademe (1,2,3 ve 4. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı
Mill Eğitim Bakanlığı, 2020
Öğretmen KIlavuz Kitabı II. kademe (5,6,7 ve 8. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı İçin
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
Öğretmen KIlavuz Kitabı III. kademe (9,10,11 ve 12. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı İçin
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
III. kademe (9,10,11 ve 12. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
Öğretmen KIlavuz Kitabı I. kademe (1,2,3 ve 4. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı İçin
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
II. kademe (5,6,7 ve 8. Sınıf) Müzik ve Oyun Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı, 2020
Küçük Değişiklikler, Büyük Farklılıklar: Okul Öncesi Sınıflar İçin Öğretimsel Uyarlamalar
Kapsayıcı Eğitimde Öğretmenin Yol Haritası, Kürşat Dulkadir,Semra Şahin,Ayşenur Arat Odacı, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.24-57, 2019
Okul Öncesi Bütünleştirme Programlarında Yetersizliğe Özgü Zorluklar ve Stratejiler
Okul Öncesinde Bütünleştirmeyi Hayata Geçirme: Çocuklar, Öğretmenler ve Okulları Destekleyen Stratejileri, Hatice Bakkaloğlu,Bülbin Sucuoğlu, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.101-121, 2019