Publications & Works

Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

FIRST-YEAR UNDERGRADUATE CHEMISTRY EDUCATION STUDENTS’ VIEWS ABOUT INQUIRY-BASED LABORATORY

International Teacher Education Conference, 2022, Cyprus (Kktc), 1 - 02 September 2022

Kimya Öğretmen Adaylarının STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Turkey, 04 July 2020, pp.90 Creative Commons License

Kimya Öğretmen Adaylarının Organik Kimya Dersinde Kullandıkları Motivasyonel Düzenleme Stratejilerinin Belirlenmesi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, BAÜ Necatibey Eğitim Fakültesi, 07-10 Eylül 2015 / BALIKESİR, 15 September 2015

The Role of Metacognitive Awareness in Academic Performance

The European Conference on Educational Research 2012, Cadiz, Spain, 19 - 22 September 2012

Prospective Science Teachers’ Metacognitive Awareness

The European Conference on Educational Research 2012, Cadiz, Spain, 17 September 2012

Durum Çalışması: Öğrencilerin Metalik Bağlar Konusundaki Zihinsel Modellerinin Bilişsel Haritalar ile Gösterimi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, 15 September 2010

Books & Book Chapters

Motivasyonel Düzenleme Stratejileri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

in: KİMYA EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Ayhan YILMAZ,Prof. Dr. Alev DOĞAN, Editor, Akademisyen Kitabevi, Ankara, pp.139-154, 2022

Gazlar

in: Genel Kimya, ATASOY Basri, Editor, Palme Yayınevi, pp.218-237, 2018

Metrics

Publication

27

H-Index (WoS)

1

Citation (Scopus)

8

H-Index (Scopus)

1

Citation (Scholar)

6

H-Index (Scholar)

1

Citiation (TrDizin)

6

H-Index (TrDizin)

2

Open Access

1
UN Sustainable Development Goals