Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

FIRST-YEAR UNDERGRADUATE CHEMISTRY EDUCATION STUDENTS’ VIEWS ABOUT INQUIRY-BASED LABORATORY

International Teacher Education Conference, 2022, Kıbrıs (Kktc), 1 - 02 Eylül 2022

Kimya Öğretmen Adaylarının STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 04 Temmuz 2020, ss.90 Creative Commons License

Kimya Öğretmen Adaylarının Organik Kimya Dersinde Kullandıkları Motivasyonel Düzenleme Stratejilerinin Belirlenmesi

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, BAÜ Necatibey Eğitim Fakültesi, 07-10 Eylül 2015 / BALIKESİR, 15 Eylül 2015

The Role of Metacognitive Awareness in Academic Performance

The European Conference on Educational Research 2012, Cadiz, İspanya, 19 - 22 Eylül 2012

Prospective Science Teachers’ Metacognitive Awareness

The European Conference on Educational Research 2012, Cadiz, İspanya, 17 Eylül 2012

Durum Çalışması: Öğrencilerin Metalik Bağlar Konusundaki Zihinsel Modellerinin Bilişsel Haritalar ile Gösterimi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, 15 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri

Motivasyonel Düzenleme Stratejileri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KİMYA EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Ayhan YILMAZ,Prof. Dr. Alev DOĞAN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.139-154, 2022

Gazlar

Genel Kimya, ATASOY Basri, Editör, Palme Yayınevi, ss.218-237, 2018
Metrikler

Yayın

27

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

19

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları