TV Konuşmaları
Diğer
26.10.2020
Tez Dosyaları
SOSYAL BİLGİLER ÖGRETMEN ADAYLARININ DÜSÜNME
BECERİLERİNİN ÖGRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİKLERİNİN
DEGERLENDİRİLMESİ
Türk, Avustralya ve Yeni Zelanda vatandaşlarının Çanakkale savaşı algıları
İLKÖĞRETİM 6. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
İLKÖĞRETİM 4. ve 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA
YER ALAN ATATÜRKÇÜLÜK KONULARINDAKİ KAVRAMLARIN
KAZANDIRILMA DÜZEYİ
(Zonguldak İli Örneği)
.sınıf Türkiye Cumhuriyeti inkılâp tarihi ve Atatürkçülük dersinde gazete kullanımı ve buna ilişkin öğretmen görüşleri
İLKÖĞRETİM 4.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİ'NİN KENDİMİ TANIYORUM ÜNİTESİ NDEKİ KAZANIMLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Nutuk’ta Geçen Bazı Konuların 8. Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Öğretim Programında Yer Alan Kazanımlara ve Ders Kitaplarına Göre İncelenmesi
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık
Kazanımları: Eylem Araştırması