SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Harmanlanmış Öğrenme Yönteminin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
Turkish Studies
, cilt.10, sa.15, ss.235-254, 2015 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Evaluation of Olgun Çocuk Dergisi [Mature Child Magazine] (1935) within the Scope of Raising National and Historical Consciousness of Children
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.57, sa.2, ss.805-852, 2024 (Hakemli Dergi)
Evaulation of Olgun Çocuk Dergisi (Mature Child Magazi) 1935 within the Scope of Rasing National and Historical Conciousness of Children
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.57, ss.805-852, 2024 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersi 6. Sınıf Etkin Vatandaşlık Öğrenme Alanında Kavram Öğretiminde Örnek Etkinlik Tasarımı: Kavram Bulmacaları
Social Sciences Studis
, cilt.10, sa.7, ss.1277-1290, 2024 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersi 21. Yüzyıl Öğrenme ve Yenilenme Becerileri Konulu Tezlerin Betimsel İçerik Analizi
AKADEMIK TARIH VE DÜŞÜNCE DERGISI
, cilt.11, sa.3, ss.1766-1782, 2024 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Beyin Fonksiyonlarına Yönelik Doğru Bilgilerin ve Nöromitlerinin Belirlenmesi
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.51, ss.258-272, 2023 (Hakemli Dergi)
Art Based Social Studies Learning Experiences of Fifth Grade Students
IJOEEC (International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.6, sa.15, ss.2321-2339, 2021 (Hakemli Dergi)
Tarih Konularının Öğretiminde Senkronik Yaklaşım Modeli ve Ölçekli Senkronik Tarih Şeritleri
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.285-308, 2020 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TARİHSEL ÖNEM” KAVRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.795-805, 2020 (Hakemli Dergi)
Pre-service Social Studies Teachers’ Viewpoints about Atatürk as Founding and Transformational Leader
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.5, sa.10, ss.1695-1700, 2017 (Scopus)
Investigation of Historical Characters in Republic of Turkey Revolution History and Kemalism Course Books 1993 2012
International Education Studies
, cilt.9, sa.8, ss.60-65, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının siyaset okuryazarlık düzeylerinin bazı değişkinlere göre incelenmesi
Uluslararası Insan Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.3629-3642, 2016 (Hakemli Dergi)
Pre service Teachers History and Social Studies Perceptions of Ataturk Who Will Teach Revolution History and Ataturkism
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.2, ss.207-216, 2016 (Hakemli Dergi)
Examination of Social Studies Teacher Candidates Study Approaches
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.2, ss.227-239, 2016 (Hakemli Dergi)
Pre-Service Teachers History and Social Studies Perceptions of Ataturk Who Will Teach Revolution History and Atatürkism
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.2, ss.207-216, 2016 (Hakemli Dergi)
12 Mart 1971 Muhtırası Sonrasında Kurulan Koalisyonlara Örnek Birinci ve İkinci Milliyetçi Cephe Hükümetleri
Cumhuriyet Tarihi Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.21, ss.163-198, 2015 (Hakemli Dergi)
Tarih Öğretmenlerine Göre Hatıratların Eğitim Öğretim Sürecinde Kullanılabilirlik Durumları
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.255-270, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Tarih Algısı
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim FakültesiDergisi
, cilt.34, sa.3, ss.415-436, 2014 (Hakemli Dergi)
I Dünya Savaşıyla İlgili Yurt Dışındaki Türk Şehitlikleri
Gazi Akademik Bakış
, cilt.7, sa.14, ss.137-162, 2014 (Hakemli Dergi)
Kültürel Miras Eğitiminin Öğrencilerin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Tutumlarına Etkisi
Elementary Education Online
, cilt.13, sa.2, ss.425-442, 2014 (Hakemli Dergi)
Miras Eğitiminin Öğrencilerin Somut Kültürel Mirasa Yönelik Tutumlarına Etkisi
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.2, ss.425-442, 2014 (Hakemli Dergi)
Atatürk Algısı Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.3, 2014 (Hakemli Dergi)
Atatürk ün Çağdaşlık ve Evrensellik Anlayışı Açısından Üniversite Reformuna Bir Bakış
Atatürk Yolu Dergisi
, cilt.27, sa.54, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.1, 2013 (Hakemli Dergi)
ATATÜRKÇÜLÜĞÜN BİR ÜST DEĞER OLARAK ÖĞRETİMİ
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 2009 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinde Grafik Düzenleyicilerin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Bilgiyi Elde Etmelerine Etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.437-462, 2007 (Hakemli Dergi)
Atatürk ve Cumhuriyet Döneminde Ortaöğretim
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.14, ss.255-268, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN 2018-2019 AKADEMİK YILI SOSYAL BİLGİLERÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ HALK DANSLARINA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Halk Danslarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.296-308
GEÇMİŞTEN GELECEĞE İZ BIRAKANLAR: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ESKİTÜRK ESERLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARI
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018
Sosyal Bilgilerde Değerler Eğitimi
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2017 SOSYAL BİLGİLER TASLAKPROGRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES6), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.268-269
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ “TARİHSEL ÖNEM” KAVRAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
ULUSLARARASI AVRASYASOSYAL BİLİMLERKONGRESİ, 6 - 08 Nisan 2017
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Atatürkçülük Kazanımlarına Ulaşma Düzeyleri
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihi Bir Olay Bağlamında Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016
Teoriden Pratiğe Yerel Tarihin Peşinde Yerel Basında Muğla Ve İlçelerinde Öğretmen Örgütlenmesi
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016
Türkiye de İnkılap Tarihi Öğretiminin Sorunları
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016
Türkiye de TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Derslerinin Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
İnternational Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016
Sosyal bilgiler felsefesinin alan eğitimi uzmanlarının görüşlerine göre değerlendirilmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2015
Sosyal Bilgiler Felsefesinin Alan Eğitimi Uzmanlarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 Nisan - 19 Ekim 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretmen Adaylarının Atatürkçülükle İlgili Görüşleri
Tarih Eğitiminde Bir Ekol: Prof. Dr. Mustafa Safran'a Armağan, Hayta, Necdet; Ata, Bahri; Köksal, Hüseyin; Belenli, Tuğba; Yakar, Selen, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.197-214, 2023
Öğretmen Adaylarının Atatürkçülükle İlgili Görüşleri
Tarih Eğitiminde Bir Ekol: Prof Dr Mustafa SAFRAN, Hayta Necdet, Ata Bahri, Köksal Hüseyin, Belenli Tuğba, Yakar Selen, Editör, Berikan, Ankara, ss.197-214, 2023
Tarihi Gerekçeleriyle Harf İnkılabı ve Kazanımları
Gazi Kitabevi, Ankara, 2018
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Pegem Akademi, Ankara, 2015
Sosyal Bilgilerin Doğası
Pegem Akademi, Ankara, 2013
Sosyal bilgiler programının (1998) değerlendirilmesi ve ders kitaplar
Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu Sosyal Bilgiler, Şahin Cemalettin, Editör, Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, Ankara, ss.85-95, 2003