Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. GÖZLENEMEYEN HETEROJENLİĞİN MODELLENMESİNDE BİREYMERKEZLİ YAKLAŞIMLAR: GİZİL PROFİL ANALİZİ UYGULAMASI

Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

2. POZİTİF DUYGU DURUM ÖLÇEĞİ’NİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNİN DERECELENDİRİLMİŞ TEPKİ MODELİ İLE İNCELENMESİ

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 Ağustos - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

3. Örtük Sınıf Analizi Mplus Uygulaması: Psikolojik Dayanıklılık Üzerine Bir Örnek

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. The Illustration of Validity Arguments with Different Confirmatory Factor Analysis Models

6th International Congress on Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 5 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. Assessing Measurement Invariance through Use Of Multiple-Group CFA: Difference between Regional Groups

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 7 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

6. Investigation of Factor Structure of Teacher’s Job Satisfaction in PISA 2015

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

7. An Investigation of Measurement Invariance of Interest in Science Model Across Different Groups: A Study on PISA Student Questionnaire

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and Learning, Czech Republic, Prague (MAC-ETL 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

9. Duyuşsal Bir Özelliğin Ölçülmesinde Alternatif Ölçme Aracı Maddesi İle Likert Tipi Ölçek Maddesi Arasındaki İlişki

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (26th International Conference on Educational Sciences), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

10. Duyuşsal Alan Ölçümlerindeki Bireysel Farklılıkların Dağılımsal Özellikleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Dayanıklılık için Tekrarlı Ölçümleri İçeren Boylamsal Bir Ölçekleme Modeli Üzerine Bir Değerlendirme

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

15

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları