Articles
10
All (10)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Other Publications (4)
1. Determinants of Motivation for Individual Instrument Class of University Students Studying Music Teaching
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.12, no.3, pp.92-109, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ “OLUMLU VE OLUMSUZ”ÇALGI ÖĞRETMENİ NİTELİKLERİNE YÖNELİKGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
TURKİSH STUDİES
, vol.14, no.5, pp.2535-2555, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
4. Öğrencilerin Bireysel Çalgı Motivasyonlarının Belirleyicileri Üzerine Bir Araştırma
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.20, no.1, pp.204-218, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
6. GÜZEL SANATLAR BÖLÜMÜ İLE DİĞER BÖLÜM ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK SAYGILARININ KARŞILAŞTIRILMASI”GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ”
Turkish Studies
, vol.13, no.27, pp.1129-1147, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
7. ÇALGI EĞİTİMİNDE ZAMANI ETKİN VE VERİMLİ KULLANMA İLE AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİ VE BİR TEKNİK ÖNERİ“GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ”
Turkish Studies
, vol.13, no.26, pp.941-952, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
8. KEMAN ÖĞRETİM SÜRECİNDE KAZANILAN BİLGİ VE BECERİLERİN MESLEKİ YAŞAMDA KULLANIMI İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
idil sanat ve dil dergisi
, vol.7, no.51, pp.1397-1412, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
9. Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre Keman Eğitiminde Öğrencilerin Motivasyonlarını Artırmaya Yönelik Yaklaşımlarının Değerlendirilmesi
Journal of Strategic Research in Social sciense
, vol.2, no.4, pp.67-82, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
10. ETKİN İDEAL KEMAN EĞİTİMİCİSİ ÖZELLİKLERİNİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRLMESİ
Sanat Eğitimi Dergisi
, vol.4, no.2, pp.111-129, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
12
2. ÇALGI ÖĞRENME-ÖĞRETME SANATINDA VERİMİ ARTIRMAYA YÖNELİK BİR TEKNİK ÖNERİ“KANBAN TEKNİĞİ”
ULUSLAR ARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALARKONGRESİ-ICAR-2019, Bolu, Turkey, 16 - 18 September 2019, pp.618-626, (Full Text)
9. KEMAN EĞİTİMİNİN ÖĞRETİM ELEMANI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ VE BİR MODEL ÖNERİSİ ”MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI”
ULUSLARARASI 3.İPEK YOLU KONFERANSI, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 17 - 19 July 2017, (Summary Text)
10. KEMAN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANILMASINA YÖNELİK YAKLAŞIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
VIII. ULUSLARARASI HİSARLI AHMET SEMPOZYUMU8th INTERNATIONAL HİSARLI AHMET SYMPOSIUM, Kütahya, Turkey, 12 - 14 May 2017, pp.87-88, (Summary Text)
Books
8
1. : KEMAN EĞİTİMİNE YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN DİZİSEL ALIŞTIRMALAR I SCALE EXERCISES FOR BEGINNERS IN VIOLIN EDUCATION I
SONÇAĞ AKADEMİ İstanbul Cad. İstanbul Çarşısı No.: 48/49 İskitler 06070 ANKARA, Ankara, 2022
3. KEMAN EĞTİMİNDE MÜZİKAL GELİŞİM
in: EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR, DOÇ.DR.Onur ZAHAL, Editor, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, pp.125-151, 2020
4. ŞAKILARLA TÜRKÜLERLE KEMAN ÖĞRENİYORUM-3
SON ÇAĞ, Ankara, 2019
5. ŞARKILARLA TÜRKÜLERLE KEMAN ÖĞRENİYORUM-2
SON ÇAĞ, Ankara, 2019
6. ŞARKILARLA TÜRKÜLERLE KEMAN ÖĞRENİYORUM-I
SON ÇAĞ, Ankara, 2019
7. Keman Eğitiminde Yaşanan Sorunların Öğretim Elemanı Görüşlerine Göre ”Balık Kılçığı Modeli” İle Değerlendirilmesi ”Müzik Öğretmenliği Programı”
in: Güncel Akademik Araştırmalar: Sosyal Bilimlere Yönelik Stratejik Bakış Açısı, Ömer Kürşad Tüfekci, Editor, Hiperlink Yayınları, İstanbul, pp.213-258, 2018
8. Öğretim Elemanı ve Öğrenci Görüşlerine Göre Keman Eğitiminde Yaratıcılığı Artırmaya Yönelik Yaklaşımların Değerlendirilmesi
in: Sosyal Bilimlerde Stratejik Araştırmalar, Ömer Kürşat Tüfekçi, Editor, LAMBERT ACADEMİC PUBLİSHİNG, Antalya, pp.317-335, 2016